مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز تولید انواع سوهان مخصوص قم

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات انواع سوهان مخصوص در قمپرطرفدارترین تولیدات سوهان قم در بازار فروشمرکز تولید و فروش انواع سوهان مخصوص قم در کشور
سوهان گز حبه ای

تولیدات انواع سوهان مخصوص که متعلق به قطب تولیدی ان در کشور چون قم بوده است، در این بخش تولیدات انواع سوهان اعم از نباتی، مخلوط و کره ای بصورت عمده با قیمت های مناسب به طور مستقیم از بخش تولیدی عرضه ی بازار مصرف داخلی و صادراتی می گردد.

لیست تولیدات انواع سوهان مخصوص در قم

همانطور که بار ها اشاره کردیم به این موضوع که در ایران تولیدات از نوع شیرینی جات ها بسیار بالا و متنوع بوده اند، هر یک متعلق به بخش های خاصی از بازار کشور نیز بوده اند، یکی از بخش های تولید کننده ی این شیرینی در ایران که بسیار معروف و مشهور بوده است مربوط به گروه تولیدات سوهان بوده و این سوهان نیز در قطب اصلی ان چون قم تهیه و تولید می گردد که همچون گز اصفهان بلداجی، سوهان قم نیز برای خود قدمتی چندین ساله در امر تولید دارا بوده همراه با ان تولیداتی اعلا و درجه یک از بهترین سوهان ایرانی را به بازار جهانی ارائه می دهد.

پس تولیدات از سوهان قم را می توان با برند های متعدد تولید کننده ی متفاوتی دید و معرفی کرد که هر کدام می توان گفت برای خود با کیفیت های متفاوت از طعم های گوناگون و خوشمزه ای را ارائه می دهند. لیست تولیدات از انواع سوهان قم را می توان همچون گز در دسته های متفاوتی از تولیدات دید که در اشکال مختلف از وزن های متفاوت در نوع تولیدات سوهان نباتی، سوهان کره ای، سوهان مخلوط تهیه و تولید می شود.

از طرح های گوناگون این سوهان مخصوص قم که در بازار معروف هستند، معرف به سوهان تخت، سوهان لقمه ای، سوهان باقلوا، سوهان سکه ای، سوهان حبه ای، سوهان گزی، سوهان شش ضلعی می باشد. بنابر ترد و شکننده بودن این محصول می توان گفت نوع بسته بندی تولیدات سوهان قم از گذشته تا به امروز در نوع بسته بندی های قوطی های فلزی با وزن های مختلف پر می شود. اعم از ۲۵۰ گرمی، ۴۰۰ گرمی، ۴۵۰، ۵۰۰، ۶۰۰ گرمی تا ۸۰۰ گرمی دید که پر شده اند. و البته نوع تولیدات فله ای از سوهان قم را تنها می توان در مدل های تولیدی سوهان تخت ان نام برد.

پرطرفدارترین تولیدات سوهان قم در بازار فروش

شیرینی های ایرانی بنابر نوع کیفیت، تنوع در مدل های تولیدی با طعم و مزه ی خاص و ویژه ای که دارند در تمامی بازار های ایرانی پرطرفدار و پرفروش بوده اند به گونه ای که در عمده بازار های جهانی نیز این تولیدات شیرینی های ایرانی هم پرفروش بوده اند. و حال اینکه پرطرفدارترین تولیدات سوهان قم در بازار فروش مربوط به کدام مدل و طرح تولیدی بوده است باید گفت تمامی انواع سوهان قم پرفروش بوده اند ولی درخواست های خرید برپایه ی نوع تولیدات متفاوت بوده که در نوع سوهان کره ای، مخلوط و یا نباتی تهیه می کنند و می توان مدل های پرفروش را به ترتیب این طور دسته بندی کرد سوهان تخت، سوهان باقلوا، سوهان سکه.

مرکز تولید و فروش انواع سوهان مخصوص قم در کشور

این بخش یکی از مرکز های فروش اینترنتی تولیدات شیرینی جات ایران در سراسر کشور و بازار های جهانی بوده است که جهت تهیه و خرید عمده انواع سوهان مخصوص قم در مدل های متفاوت می توانید در این بخش تولیدی به طور مستقیم از بخش تولیدی خریداری نماید، همچنین جهت سفارشات صادراتی در انواع مختلف نیز می توانید از پیشنهادات تولیدات ارائه شده ی این بخش بهره مند گردید.

سوهان گز حبه ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید