مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش گز لقمه آردی مغز پسته کیلویی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه گز آردی مجلسی خوشمزهمرکز خرید بهترین گز آردی کیلویی مخصوص اصفهان
گز آردی بسته بندی

از ویژگیهای بارز گز آردی می توان گفت که تکه های این محصول پس از تولید به منظور حفظ تازگی لابلای آرد قرار می گیرند. افراد زیادی هستند که مایلند این محصول را به صورت کیلویی خریداری نمایند؛ شما می توانید جهت سفارش گز آردی کیلویی که مزین به مغز پسته بوده و به صورت کیلویی هم می توان آن را تهیه کرد، هم اکنون با ما که یک مجموعه فعال در این زمینه هستیم، ارتباط برقرار نمایید.سفارش گز لقمه آردی مغز پسته کیلویی

طرز تهیه گز آردی مجلسی خوشمزه

طرز تهیه گز آردی مجلسی خوشمزه طرز تهیه گز آردی مجلسی خوشمزه:

  1. سفیده تخم مرغ را جدا کرده و در ظرف دیگر با همزن برقی، به اندازه ای که مایع کاملا سفت شده و با برگرداندن ظرف نریزد، هم بزنید.
  2. داخل ظرف دیگر یک پیمانه آب ریخته و به شکر اضافه نمایید؛ سپس روی حرارت ملایم قرار داده و به حدی هم بزنید تا رنگ آن تغییر نماید.
  3. با همین حرارت ملایم گلوگز به محلول آب و شکر اضافه کنید. ممکن است در این مرحله مخلوط بالا بیاید؛ در این صورت باید هم زدن ادامه پیدا کرده تا به غلظت لازم برسد و کش بیاید.
  4. حالا باید تشخیص دهید که آیا زمان آن رسیده که قابلمه را از روی گاز برداشته و به ادامه کار بپردازید یا نه!؟ برای فهمیدن پاسخ باید آن را آزمایش نمایید؛ بدین صورت که یک محتوی آب و یخ آماده کرده و دو قاشق از ترکیبات داخل قابلمه را داخل آن بریزید. اگر حالت شکنندگی داشت می توانید قابلمه را خاموش کنید.
  5. دو قاشق از شهد آماده شده را همراه با مقداری گلاب به سفیده تخم مرغ که از قبل آماده کرده بودید اضافه نمایید و با همزن هم بزنید.
  6. حالا مجدداً آن را به قابلمه شهد گز برگردانده و به مدت ۱۰ دقیقه هم بزنید تا ترکیبات یکدست شود.
  7. قابلمه را روی حرارت ملایم قرار داده و محلول را هم بزنید. پسته و یا بادام را اضافه نمایید و تا از بین رفتن چسبندگی آن هم زدن را ادامه دهید.
  8. حرارت را خاموش و ترکیبات را با دست شکل دهید؛ سپس آن را داخل ارد قرار داده و سرو نمایید.

مرکز خرید بهترین گز آردی کیلویی مخصوص اصفهان

مرکز خرید بهترین گز آردی کیلویی مخصوص اصفهان همه می دانیم که گز مهمترین سوغات شهر زیبا اصفهان است. گز انواع مختلفی دارد؛ اما در کل می توان گفت گز یا لقمه ای ست و یا آردی.
خرید گز آردی که می توان آن را نمونه ای از بهترین گز اصفهان نامید، یک سوغات و هدیه عالی و به یادماندنی می باشد. در ضمن گز آردی مخصوص اصفهان را می توان به صورت کیلویی نیز خریداری نمود که صرفه اقتصادی بهتری دارد. در انتخاب و خرید این شیرینی می بایست به حد کافی دقت صورت پذیرد؛ بهترین نمونه از این محصول علاوه بر طعم مطلوب، در قالب قطعاتی زیبا و همسان در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید