مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت سوهان کنجدی سیاه دانه+ساده

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست انواع تولیدات سوهان در بازار کشورویژگی های تولیدی سوهان کنجدی اصفهانفروش سوهان کنجدی طعم دار کیلویی+بسته بندی

قیمت سوهان در بازار فروش براساس وجود مدل های متنوع متغیر بوده است که در این بخش تولیدات انواع سوهان کنجدی عسلی از طعم های سیاه دانه، مغزتخمه افتابگردان و … با قیمت های فروش فله ای و بسته بندی شده عرضه می گردد.

لیست انواع تولیدات سوهان در بازار کشور

در ایران تولیدات از مواد غذایی بسیار متنوع بوده اند از خوراکی های خوشمزه در گروه تنقلات تا مواد غذایی در انواع مختلف همگی صورت های مختلف و متفاوتی از تولیدات را به خود اختصاص داده اند و در این بازار پهناور کشور در حال توزیع و پخش هستند که بخشی از این تولیداتی که در این بخش تهیه تولید و به بازار مصرف کننده عرضه می گردد مربوط به تولیدات نوع شیرینی جات ها بوده است که البته تولیدات شیرینی جات ها در ایران باز دنیای متنوع از اقسام گوناگون را شامل می شود.

یکی از گروه های تولیدی این شیرینی در ایران که بسیار محبوب و شناخته شده همراه با ارزش غذایی بالایی بوده است مربوط به تولیدات گز می باشد که در پایتخت گز ایران اصفهان بلداجی تهیه و تولید می شود که از ارزش غذایی بالایی هم برخوردار می باشد در انواع گوناگونی تهیه می شود. دیگر مدل از تولیدات شیرینی جات محبوب ایرانی بنام سوهان معرفی می شود.

این سوهان نیز باز در بخش هایی چون اصفهان با قم تهیه و تولید می گردد که تولیدات از سوهان در بازار کشور به دسته های گوناگونی از تولیدات تقسیم بندی می شود و یکی از این انواع سوهان تولید بخش قم شامل مدل های سوهان تخت، سوهان باقلوا، سوهان سکه، سوهان حبه گزی، دسر سوهان می باشد. از تولیدات سوهان بخش تبریز هم می توان به سوهان شکلاتی کنجدی این بخش اشاره کرد که در مدل های سوهان کنجدی شکلاتی حبه ای و سکه ای عرضه می شوند.

و اما تولیدات مربوط به سوهان اصفهان که این سوهان اصفهان با نام سوهان گزی لقمه ای، سوهان عسلی لقمه ای و تخت، سوهان کنجدی عسلی بوده است و هر کدام از موارد ذکر شده از تولیدات سوهان بخش اصفهان برای خود به صورت های مختلف از تولیدات با ویژگی های منحصر به فردی تولید می شوند. تمامی این انواع سوهان نام برده و معرفی شده برای خود از تنوع بسته بندی های متفاوتی هم تهیه و به بازار عرضه می شوند.

ویژگی های تولیدی سوهان کنجدی اصفهان

خب موضوع این بخش مربوط به تولیدات سوهان بخش اصفهان بوده و این سوهان اصفهان به سه گروه تولیدی اعم از سوهان گزی، سوهان عسلی با سوهان کنحدی تقسیم بندی می شود. سوهان گزی ان از نوع گز لقمه ای بوده که در ترکیب گز لقمه ای سفید با روکش سوهان بوده همراه با سوهان عسلی ان از سوهانی ترد و شکننده با تزیین مغز خلال پسته و بادام می باشد.

سوهان گز حبه ای

و اما تولیدات سوهان کنجدی اصفهان که نوع سوهان کنجدی ان از ترکیب شیره ی عسل و شکر با بالاترین درصد از مغز کنجد ترکیب می شود و همانند پولکی بسیار ترد و شکننده بوده است که عمده تولیدات این سوهان کنجدی عسلی بصورت تخته ای، ورقه ای بزرگ و کوچک تولید می شود. و همین طور این سوهان کنجدی در نوع مغزدار چون سوهان کنجدی سیاه دانه، خشخاش، مغز تخمه افتابگردان، نارگیلی، گل محمدی، گشنیزی نیز تهیه می شود.

گز در بازار پاکستان

فروش سوهان کنجدی طعم دار کیلویی+بسته بندی

فروش این بخش از تولیدات شیرینی جات ایرانی که شامل انواع و اقسام گوناگونی بوده است و گز یکی از موارد اصلی تولید و فروش این مجموعه بشمار می رود دیگر تولیدات از شیرینی جات اصفهان چون سوهان گزی، سوهان کنجدی عسلی و … با قیمت های به روز و مناسب بازار پخش و فروش ارائه می گردد. پس فروش سوهان کنجدی طعم دار چون سوهان کنجدی سیاه دانه، ساده  و… با قمیت های مناسب در نوع تولیدات سوهان کنجدی فله ای با بسته بندی شده به توزیع می گردد.

گز در بازار پاکستان

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید