مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز آردی پسته ای گلریز+شاهکار

آنچه در این مقاله می خوانید...

دسته بندی تولیدات گز پایتخت ایران+ بلداجیانواع گز آردی تولید شاهکار+بلداجی+اصلیفروش انواع گز آردی پسته ای+شاهکار
گز لقمه ای شاهکار

قمیت گز آردی با نوع گز لقمه ای که کمی متفاوت بوده است، فروش این بخش همراه با عرضه ی تولیدات انواع گز پسته ای نوع گلریز و گلدرشت از تولیدات گز پایتخت ایران بلداجی چون گز شاهکار.

دسته بندی تولیدات گز پایتخت ایران+ بلداجی

پایتخت گز ایران را می توان قطب هایی چون اصفهان و بلداجی را نام برد که هر دو از قطب های بزرگ تولید کننده ی گز در کشور هستند همراه با اسامی مختلف از نام های تجاری که تولیدات خود را از انواع گز این شیرینی سنتی و اصیل ایرانی عرضه به بازار مصرف می کنند. که البته این شیرینی از گذشته تا به امروز تهیه و تولید می گردید که تا به امروز همراه با تجربیات به دست امده از نسل های گذشته تا به امروز با همان طعم و مزه ی همیشگی بهترین های تولید شده از گز را به بازار ارائه نموده اند.

برای دسته بندی تولیدات گز پایتخت ایران بلداجی می توان اینطور وصف کرد که یکی از توابع استان چهارمحال و بختیاری بوده است که در خود از جاذبه های گردشگری طبیعی بسیاری برخودار بوده است و سوغات این منطقه را با گز ایرانی مشهور و معروف کرده است. بازار گز بلداجی همچون بازار گز اصفهان مجموعه از فروشگاه های متعدد با برند های مختلف تولید کننده ی گز همراه بوده که هر گردشگر و مسافری می تواند هر انچه از تولیدات انواع گز ان هم گز های تازه و به روز بهره مند گردد.

گز لقمه ای شاهکار

نوع گز پایتخت ایران گز لقمه ای و آردی بوده که تولیدات دیگر انواع محصولات از شیرینی جات ها چون پولکی نبات و نقل نیز در این بخش تولیدی گز ایرانی عرضه می شود که هر یک کیفیت های اعلا از تولیدات متنوع را به همراه دارند. من جمله کارخانجات تولیدی گز شاهکار اصلی، گز اثلی ۳۰۳، گز فرودوس، گز طلایی، گز قدس و … .

گز لقمه ای شاهکار

انواع گز آردی تولید شاهکار+بلداجی+اصلی

این بخش تولید کننده ی گز در نوع خود دارای برند های مطرح و مشهوری بوده است که گز شاهکار اصلی بلداجی یکی از برند های معروف و مشهور این قطب و پایتخت گز ایران بوده است که می توان گفت قدمتی چندین ساله در امر تولیدات گز را دارا بوده و توانسته است بخش زیادی از سهم بازار فروش را هم در بازار های داخلی و هم صادرات به خود اختصاص دهد. تولیدات ارائه شده ی گز شاهکار بلداجی را همراه با همان تولیدات همیشگی و معروف از گز های لقمه ای و آردی نام می بریم که متشکل از طرح های گوناگون بسته بندی با کیفیت اعلا و درجه یک می باشد.

گز لقمه ای شاهکار

تولیدات گز آردی شاهکار من جمله تولیداتی از گز آردی گلریز پسته، بادام و مخلوط از درصد هایی چون ۱۸%، ۲۸%، ۳۲% و ۴۲ درصد بوده که طعم های اصلی و ویژه از انگبین های گیاهی را شامل می گردد. البته در نوع بسته بندی های ۴۵۰ گرمی.

گز لقمه ای شاهکار

فروش انواع گز آردی پسته ای+شاهکار

فروش انواع گز آردی پسته ای شاهکار در این بخش همراه با درصد های معرفی شده در بخش قبل بوده است که علاوه بر عرضه ی تولیدات گز گلریز آردی تولیدات نوع گز آردی گلدرشت هم تولید می گردد و برای سفارشات خرید عمده ی هر یک از تولیدات ارائه شده ی این برند می توانید با این بخش در ارتباط بوده تا به طور مستقیم از بخش تولیدی خریداری نماید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید