مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید گز لقمه ۱۸ درصد پسته ۴۰۰ گرمی

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات انواع گز بسته بندی 400 گرمیمدل های پرفروش از تولیدات گز 18 درصد چیپست؟مرکز فروش انواع گز 18 درصد پسته+بادام و مخلوط
گز لقمه ای شاهکار

گز لقمه ای شاهکار

خرید گز ۴۰۰ گرمی که از مجموعه تولیدات انواع گز مغزدار پسته؛ بادام با گز مخلوط از درصد های متفاوت را تشکیل می دهد برای خرید گز ۱۸ درصد پسته در اوازن مختلف می توانید با ما در این مرکز تولید و فروش عمده بهره مند گردید با قیمت مناسب.

لیست تولیدات انواع گز بسته بندی ۴۰۰ گرمی

لیست تولیدات از انواع گز در قطب های تولید کننده ی گز کشور شامل مدل های معروف گز لقمه ای و آردی بوده است و ویژگی های که این تولیدات دو مدل گز در برگرفته است این بوده که گز در نوع مغزدار و بی مغز با درصد های متفاوت از وزن های مختلف را تشکیل می دهد. و این بخش همراه هستیم با معرفی یکی از ویژگی ها در امر تولید گز و ان هم نوع بسته بندی در وزن های مختلف می باشد. گز بسته بندی شده از اوازن مختلفی تشکیل شده است و ان هم در وزن هایی چون گز ۴۰ گرمی، ۱۰۰ گرمی با گز های ۲۵۰ گرمی الی ۳۵۰ و ۴۰۰ گرمی را شامل می شوند که البته هستند بخش هایی از تولید کنندگان که در وزن های ۵۰۰ و یا ۷۰۰ گرمی نیز ارائه می دهند.

انواع گز مغز پسته

ولی انچه در بازار فروش پرفروش ترین بوده اند مدل های گز بسته بندی در وزن های ۲۵۰ گرمی تا ۴۰۰ گرمی بوده است که تهیه شده از گز های لقمه ای و آردی با مغز های پسته، بادام و مخلوط و یکی از طعم های معروف انگبین های گیاهی. البته هر کدام درصد های خاصی از این مغز ها را تشکیل داده اند. پس وجود انواع گز بسته بندی ۴۰۰ گرمی شامل هر یک از مدل های نام برده از مغزها تا درصد های مختلف را تشکیل می دهد. همچنین با برند های متفاوت تولید کننده ای که این تولیدات از شیرینی اصفهان را عرضه می نمایند. وجود درصد های مختلف از تولیدات گز مغزدار را می توان اینطور دسته بندی کرد که شامل گز ۱۰%، ۱۸%، ۲۸%، ۲۰%، ۳۰%، ۳۲% با گز ۴۲ الی ۴۳ درصد.

انواع گز مغز پسته

مدل های پرفروش از تولیدات گز ۱۸ درصد چیپست؟

خب یکی از مدل های گز های مغزدار در نظر گرفته شده ی این بخش مربوط به تولیدات گز ۱۸ درصد بوده است و این گز ۱۸ درصد تشکیل شده از تولیدات گز ۱۸ درصد پسته ای، گز ۱۸ درصد بادام با گز ۱۸ درصد مخلوط و البته گز ۱۸ درصد پسته زعفرانی، نمونه ی خاص در بین گز های طعم دار این گز زعفرانی می باشد و دیگر طعم ها که رایج در بین هر واحد تولید کننده ای ارائه می گردد.

انواع گز مغز پسته

پس مدل های تولیدی از گز ۱۸ درصد شامل چند مدل معرفی شده بوده است اما اینکه نمونه ی پرفروش از تولیدات گز ۱۸ درصد کدام می باشد با اینکه هر سه و چهار مدل مورد درخواست هر بازار فروشی بوده است اما گز های پسته ای پرفروش ترین بوده اند و بعد از ان گز ۱۸ درصد زعفرانی نمونه ی بالا از درخواست های خرید گز طعم دار محسوب می شود بعد از ان می توان به تولیدات گز ۱۸ درصد مخلوط و نهایت گز بادام ۱۸ درصد اشاره کرد.

گز صادراتی

مرکز فروش انواع گز ۱۸ درصد پسته+بادام و مخلوط

این بخش یکی از مرکز های تولید و فروش عمده انواع گز از درصد های متفاوت در نوع تولیدات گز مغزدار تا بی مغز می باشد که برای تهیه و خرید عمده این انواع گز ۱۸ درصد پسته و بادام با مخلوط و گز زعفرانی ۱۸ درصد می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید و از تولیدات فله ای تا بسته بندی کادویی در وزن های مختلف بهره مند گردید من جمله تولیدات گز ۱۸ درصد ۴۰۰ گرمی.

گز ایرانی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید