مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده سوهان عسلی+سوهان گزی+گز

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات شیرینی جات بخش اصفهانانواع سوهان عسلی+سوهان گزی تولید در بازارعمده فروشی انواع گز+گزسوهان+سوهان عسلی

انواع گز مغز پسته

عمده شیرینی جات بخش تولیدی استان اصفهان که همراه با انواع گز، گز سوهان، سوهان عسلی بوده است در این بخش همراه با فروشی عمده در سراسر بازار کشور جهت پخش، فروش و صادرات به کشور های جهانی ارائه می گردد.

معرفی تولیدات شیرینی جات بخش اصفهان

معرفی شیرینی جات در ایران می توان از انواع و اقسام گوناگونی دید و نام برد که وحود هر کدام از این انواع شیرینی جات ها در بخش های مختلف از بازار کشور مربوط به سوغات یکی از مناطق کشور بوده اند و هر یک از این استان ها در خود تولیداتی را دارا هستند از نوع شیرینی های سنتی تا صنعتی. به عنوان مثال می توان به تولیدات سوغات استان اصفهان اشاره کرد که تولیداتی همچون شیرینی گز را دارا بوده است.

گز پسته

این گز یکی از شیرینی های سنتی و اصیل ایرانیان از گذشته تا به امروز بوده است و بهترین های تولید شده از گز را به بازار امروزی ارائه داده است. پس در مدل های متنوعی از این گز اصفهان را می توان تهیه کرد همچون گز لقمه ای، گز آردی با گز سکه ای که هر کدام صورت های متنوعی از تولیدات را دارا هستند در نوع تولیدات گز فله ای تا گز کادویی.

صادرات نبات اصفهان

از دیگر انواع شیرینی جات تولیدی بخش اصفهان می توان به شیرینی جات معروف دیگری چون پولکی نبات های ان اشاره کرد که این دو محصول باز به شیوه های نوین امروزی در نوع تولیدات عمده از طعم های ساده تا طعم های گیاهی و مغزدار تهیه شده اند. و البته باز با برند های متفاوت تولید کننده که برخی از این تولیدات به نوعی در بازار شهرت بسیاری دارند. نمونه ی دیگر شیرینی بخش اصفهان را تولیدات شیرینی جات هایی چون شیرینی نخودچی، برشتوک با شیرینی کرکی می توان نام برد که در صورت های تولیدی خاصی به بازار ارائه می گردند.

گز پسته

انواع سوهان عسلی+سوهان گزی تولید در بازار

و اما نمونه ی دیگر از تولیدات شیرینی جات بخش اصفهان که از گروه تولیدی شیرینی جات گز محسوب می شود به نام سوهان عسلی با سوهان گزی معروف هستند و تولید می گردند. این سوهان عسلی که از ترکیبات مایه ی سوهان تهیه می شود در نوع برش های سوهان عسلی لقمه ای و تخت تهیه می شوند همراه با تزیین خلال پسته و خلال بادام که بسیار ترد و شکننده هستند.

گز سوهان

و نوع سوهان گزی تولید شده هم از مدل برش های گز لقمه ای بوده که در ترکیب گز با روکش سوهان تهیه شده اند عمده ی این تولیدات سوهان گزی بی مغز و همراه با تزیین پودر نارگیل و کنحد تهیه می شود در نوع سوهان گزی فله ای با سوهان گزی پاکتی و کادویی.

عمده فروشی انواع گز+گزسوهان+سوهان عسلی

عمده فروشی این بخش همراه با عرضه و فروش انواع تولیدات شیرینی جات بخش تولید اصفهان بوده که در انواع گز لقمه ای، آردی با گز سوهانی لقمه ای و تولیدات سوهان عسلی لقمه ای و تخت از نوع فله ای و بسته بندی کادویی به بازار ارائه می گردد. برای تهیه و خرید عمده ی هر یک از انواع این تولیدات سوهان گزی، عسلی و دیگر شیرینی جات بخش اصفهان با ما همراه باشید.

سوهان گز حبه ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید