مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید گز مغزدار پسته ای میوه ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع گز پسته ای و طعم های تولیدیایا طعم میوه ای گز مغزدار متنوع بوده اند؟مرکز خرید گز پسته ای با انواع طعم انگبین+ میوه ای
گز پسته

گز مخلوط بلداجی

گز مغزدار توزیع بازار که از نوع تولیدات گز پسته ای، گز بادامی با گز مخلوط بوده است همراه با طعم های انگبین دار و طعم های صنعتی هستند که در این بخش فروش تولیدات گز پسته ای با طعم میوه ای برای خریداران ارائه می گردد.

انواع گز پسته ای و طعم های تولیدی

گزی که در واحد های تولیدی گز یعنی اصفهان بلداجی تهیه و تولید می گردد شامل مجموعه تولیدات گز بی مغز و گز مغزدار بوده که از گروه تولیدات گز لقمه ای و آردی تشکیل شده اند. نوع گز های مغزدار را می توان به ترتیب گز پسته ای، گز بادام با گز مخلوط نام برد که البته این نوع تولیدات از گز های مغزدار مربوط به همان زمان های دور برمی گردد که تهیه و تولید می گردیده است. و در دنیای امروزی نیز به همان ترتیب سنتی این شیرینی اعلا و اصیل ایرانی تهیه می گردد. نوع درخواست های خرید بازار گز هم از نوع گز مغزدار در درجه ی اول مربوط به تولیدات گز پسته ای بوده و بعد دیگر مغزیجات را درخواست می دهند.

اینکه انواع گز پسته ای تولید واحد های تولیدی به چه صورت و ترتیبی بوده است باید گفت گز پسته ای شامل کلیه ی انواع تولیدات از برش های گزی را دربر می گیرد اعم از گز لقمه ای پسته ای، گز آردی پسته ای و تنوعی که در کار تولیدات این دو محصول از گز پسته ای لقمه ای و آردی می توان دید، درصد های بالا و پایینی که از مغز پسته در نظر می گیرند در کنار ان طعم های لجاظ شده برای خوشمزه تر شدن این محصول من جمله:

  • گز پسته لقمه، آردی با طعم انگبین
  • گز پسته لقمه آردی با طعم زعفرانی
  • گز پسته لقمه آردی با طعم ترنجبینی
  • گز پسته لقمه آردی با طعم بیدمشکی
  • گز پسته لقمه آردی با طعم شیرخشتی
  • گز پسته لقمه آردی با طعم میوه ای
  • گز پسته لقمه آردی ( ۱۰%، ۱۸%، ۲۸%، ۳۲%، ۴۲% و … )

گز ایرانی

ایا طعم میوه ای گز مغزدار متنوع بوده اند؟

با اینکه طعم های سنتی و اصیل در بازار پرطرفدارترین و پرفروش ترین محسوب می گردد ولی بازار های فروش خاصی هستند که در پی تهیه و خرید نوع طعم های صنعتی من جمله گز میوه ای بوده اند. تولیدات از گز های میوه ای را می توان همراه با ترکیب تکه های از میوه ها و یا عصاره ی طعم میوه ها دید، این بستگی به واحد های تولید کننده ی این محصول دارد که تولیدات گز میوه ای از نوع گز لقمه ای در ترکیب طعم های میوه های مجزا تهیه و تولید شده اند با مدل بسته بندی کادویی که طعم های تولیدی از این گز میوه ای اعم از:

  • گز پسته میوه ای آلبالو
  • گز پسته میوه ای کیوی
  • گز پسته میوه ای الو قرمز
  • گز پسته میوه ای سیب 
  • گز پسته میوه ای پرتقالی
  • و ... .

گز شکلاتی

مرکز خرید گز پسته ای با انواع طعم انگبین+ میوه ای

بنابر وجود مرکز های خرید متعدد در بخش های مختلف از بازار کشور، این بحش و مرکز فروش اینترنتی در راستای عرضه ی عمده محصولات از اقسام گوناگون تولیدات ارائه شده ی گز در مدل های مختلف من جمله گز لقمه ای تا گز آردی بوده است که شامل انواع بسته بندی ها با قیمت های متفاوت بوده اند که در این بخش با قیمت های مناسب هر بازاری عرضه و به فروش می رسد.

سوغات تبریز

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید