مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش گز با طعم عسل ترنجبین لقمه ای+آردی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع طعم دهنده های انگبینی تولید در گزتولیدات گز با طعم عسل ترنجبینیگز عسل ترنجبینی لقمه ای+ آردی+ فروش

گز این شیرینی اصیل ایرانی که با طعم انواع انگبین های گیاهی تهیه و تولید می گردد اینبار همراه با عرضه ی تولیدات گز با طعم عسل و ترنجبین در نوع تولیدات گز لقمه ای و آردی بصورت فله ای و بسته بندی شده با قیمت های متفاوت اما مناسب به فروش می رسد.

انواع طعم دهنده های انگبینی تولید در گز

خب همانطور که گفته شد این شیرینی برای طعم دهی از انگبین های گیاهی استفاده می شود که منجر به خوشمزه تر شدن این محصول می گردد. مواد اولیه ی مصرفی در تولیدات گز همگی از نوع مواد اولیه ی طبیعی بدون نگهدارنده های غذایی بوده است و براساس استفاده و مصرف مغز پسته، بادام در این نوع شیرینی منجر به این امر گردیده که خواص و ارزش غذایی بالایی را دارا باشد و مصرف ان برای گروه های سنی مختلف مفید واقع گردد پس در صورت های مختلف از تولیدات امروزه روانه ی بازار مصرف می شود.


و اما انواع طعم دهنده های انگبین های گیاهی که از گذشته تا به امروز در تولید این شیرینی به کار رفته است مجموعه ای از انواع انگبین ها چون ترنجبین، شیرخشت، عسل، زعفران تمامی این موارد در تولید گز به کار می رود و هر یک طعم و مزه ی خاص و خوشمزه ای را به گز می بخشد. طعم دهنده های سنتی در کلیه ی برش های گزی چون لقمه ای و آردی بکار می رود.


علاوه بر مجموعه ی این انواع طعم دهنده های سنتی، می توان اشاره ای هم به طعم های صنعتی کرد که در تولید گز به کار می رود و مجموعه ی این طعم های صنعتی شامل گز با طعم میوه ای، گز با طعم نارگیل، گز با طعم زنجبیل، گز با طعم کاکائو که اساس کار تولیدات تمامی واحد های تولیدی تولیدات بر پایه ی گز سنتی از طعم انگبین های گیاهی بوده اند که در نوع سفارشات مخصوص اقدام به تولیدات این طعم های صنعتی از گز می نمایند.

تولیدات گز با طعم عسل ترنجبینی

یکی از طعم های مدنظر قرار گرفته شده ی این بخش مربوط به تولیدات گز با طعم عسل و ترنجبین بوده است که این محصول همانطور که گفته شد در بین تولیدات گز لقمه ای و آردی به چشم می خورد ولی با درصد های متفاوت از مغز پسته، بادام و مخلوط را شامل می شود که البته شامل درخواست های خرید گز فله ای و بسته بندی کادویی نیز بوده اند. بخشی از تولیدات این گز عسل ترنجبین لقمه ای آردی اعم از:
گز عسل ترنجبین لقمه آردی ۱۰%
گز عسل ترنجبین لقمه آردی ۲۰%
گز عسل ترنجبین لقمه آردی ۳۰%
گز عسل ترنجبین لقمه آردی ۳۲%

گز لقمه ای شاهکار

گز عسل ترنجبینی لقمه ای+ آردی+ فروش

فروش این عمده انواع گز طعم دهنده های انگبین گیاهی در این بخش همراه با معرفی انواع و اقسام گوناگون از تولیدات بوده است که با بررسی و معرفی نوع بازار های پخش و فروش هر نقطه ای از کشور پیشنهاد می گردد. پس می توانید برای خرید این انواع گز طعم دار انگبینی سنتی با کیفیت اعلا و درجه یک همراه با نرخ قیمت های فروش مناسب برای هر بازاری با ما همراه بوده و سفارشات خرید بهترین گز را در این مرکز تجربه نماید.

انواع گز مغز پسته

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید