مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید گز سکه ای پسته آنتیک عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

مدل تولیدات گز پسته ای آنتیک چیست؟تولیدات گز سکه ای به چه صورت است؟مرکز خرید مستقیم عمده محصولات گز آنتیک

گز سکه ای نمونه ی یکی از برش های گزی در کشور بوده است و در این مرکز خرید تولیدات گز انتیک اصفهان بصورت عمده در سراسر بازار کشور توزیع می گردد، که جهت خرید صادراتی انواع گز آنتیک نیز می توانید با این بخش همراه باشید.

مدل تولیدات گز پسته ای آنتیک چیست؟

گز را با برند های تولید کننده ی متعددی می توان در بخش هایی از قطب تولیدی گز اصفهان و بلداجی دید و تهیه کرد و هر یک براساس دارا بودن اسامی تجاری مختلفی تولیدات متنوعی هم از محصولات گزی چون گز لقمه ای، آردی و سکه ای را عرضه می نمایند که برخی از این واحد های تولیدی سایر شیرینی جات های مخصوص اصفهان را همراه با تولیدات گز خود ارائه می دهند. و تمامی این انواع شیرینی جات و یا سوغات مخصوص اصفهان پرطرفدار در تمامی بخش های مختلف از بازار کشور بوده اند.

یکی از برند های معروف تولیدی گز بخش اصفهان، تولیدات گز انتیک اصفهان بوده است و می توان گفت قدمت طولانی در امر تولیدات این شیرینی دارا بوده و محصولاتی متنوع از گز این شیرینی اصیل ایرانی را ارائه نموده است. یکی از تولیدات معروف که در بین تمامی واحد های تولیدی گز به چشم می خورد مربوط به تولیدات گز پسته ای می باشد و این گز پسته در متنوع ترین نوع خود امروزه روانه ی بازار مصرف شده است از لحاظ طعم و مزه های مختلف تا درصد های بالا و پایین مغز ها و حتی طرح های گوناگون از بسته بندی ها را شامل می شود. پس تولیدات گز پسته ای آنتیک مجموعه ای از توصیفات ارائه شده در بخش قبل بوده است. بخشی از تولیدات گز پسته ای آنتیک هم مربوط به ارائه ی تولیدات فله ای گز پسته ای این برند محسوب می شود.

تولیدات گز سکه ای به چه صورت است؟

خب همانطور که اشاره کردیم برش های معروف گز، از نوع گز لقمه ای، آردی با گز سکه ای بوده است و این گز سکه ای در بین برخی از واحد های تولیدی ارائه می گردد و گز آنتیک یکی از تولید کنندگان گز بخش اصفهان بوده و انچه از تولیدات گز پسته ای سکه ای انتیک می توان نام برد و معرفی کرد درصد های مختلف از طعم انگبین های گیاهی و یکی دیگر از طعم های ارائه شده ی گز سکه ای آنتیک نوع گز سکه ای پسته با طعم زعفرانی بوده اند که درصد های متشکل از پسته ی این گز سکه ای، ۲۵% و درصد های بالاتر می باشد که البته نوع گز مخلوط سکه ای ۲۵% نیز در بین تولیدات موجود بوده و نوع بسته بندی را طرح های هشت ضلعی بوده اند.

مرکز خرید مستقیم عمده محصولات گز آنتیک

مرکز های خرید گز آنتیک در اصفهان شامل مجموعه شعب فروش مختلف در بخش های متفاوت از استان اصفهان بوده است و یکی از مرکز های فروش عمده و مستقیم از کارخانه در سراسر بازار کشور این بخش بوده که ارائه دهنده ی کلیه ی محصولات تولیدی گز آنتیک اصفهان در بازار ایران بوده که شامل عرضه در بازار های صادراتی به کشور های مختلف جهانی نیز می باشد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید