مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت سوهان کنجدی عسلی فله عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده تولیدات انواع سوهان در بازار کشورمدل های تولیدی از سوهان در بازار اصفهانفروش سوهان کنجدی عسلی فله+قیمت مناسب

سوهان ایرانی در مدل های گوناگون و در بخش های متعددی از بازار کشور تهیه می گردد من جمله سوهان قم،سوهان اصفهان که در مدل سوهان گزی، سوهان کنجدی با سوهان عسلی به بازار ارائه شده و با قیمت مناسب عمده پخش می گردد.

عمده تولیدات انواع سوهان در بازار کشور

اگر بخواهیم از تولیدات شیرینی جات در ایران نام ببریم و معرفی کنیم می توان گفت که دنیای از انواع مدل های گوناگون شیرینی جات ها را دارا بوده که وجود هر یک متعلق به بخش های خاصی از نقاط مختلف کشور بوده است که به عنوان سوغات و شیرینی ان منطقه در کشور شناخته می شود. به عنوان مثال می توان به تولیدات شیرینی سوهان اشاره کرد. این سوهان در دو بخش منطقه ای تهیه می شود من جمله سوهان قم با سوهان اصفهان.

تولیدات از سوهان قم را می توان از اصلی ترین بخش های تولید کننده ی این شیرینی در کشور معرفی کرد که تولیدات واقعا اعلا و درجه یک را دارا بوده است و در متنوع ترین حالت این محصول تهیه می شود که با اسامی مختلفی هم معرفی می گردد مانند سوهان باقلوا، سوهان سکه، سوهان حبه ای، سوهان گل تخت، سوهان حبه گزی، سوهان لقمه گزی و … . تمامی این تولیدات از سوهان قم در ظروف خاصی چون بتسه بندی های قوطی فلزی قرار می گیرد به دلیل ترد بودن ان برای اینکه محصول آسیب نبیند در این ظروف چیده می شود.

پس با برند های متعددی از واحد های تولید کننده می توان این سوهان قم را در کشور تهیه کرد. که البته می توان گفت علاوه بر پوشش در سراسر بازار کشور، توزیع ده در بازار های جهانی نیز می باشد. این سوهان قم از نظر کیفیت در طعم و مزه به سوهان نباتی که از روغن نباتی تهیه شده است و سوهان مخلوط با سوهان کره ای معرفی می شود و هر بخشی از بازار فروش ان را براساس نوع درخواست های خرید تهیه می نماید. با کیفیت های متفاوت در قیمت های فروش متغیر.

مدل های تولیدی از سوهان در بازار اصفهان

و اما تولیدات مربوط به سوهان بخشی دیگری از کشور و ان هم سوهان اصفهان بوده است. اصفهان از سوغات معروف خود می توان به تولیدات گز این منطقه اشاره کرد ولی دیگر شیرینی جات اصفهان شامل انواع سوهان عسلی کنجدی، سوهان گزی با مدل های مختلف و باکیفیت از تولیدات پولکی نبات را شامل می باشد.

گز در بازار پاکستان

می پردازیم به گروه تولیدی از سوهان در بازار اصفهان، که گز با روکش سوهان نمونه ی رایج در بین واحد های تولید کننده ی گز بوده و در مدل های گز سوهانی فله ای تا پاکتی با مدل کادویی را شامل می گردد. همراه با ان سوهان عسلی لقمه ای و تخت بوده و این سوهان بسیار ترد و شکننده و نازک بوده که برش های لقمه ای و تخت را دارا بوده است.

سوهان گز حبه ای

و اما تولیدات مربوط به سوهان کنجدی اصفهان که از ترکیب شیره ی شکر و دانه های کنجد با درصد های بالایی استفاده می شود. البته این سوهان کنجدی اصفهان در ترکیب دیگر مغزیجات نیز تهیه می شود من جمله سوهان کنجدی عسلی سیاه دانه؛ گشنیزی، مغز تخمه افتابگردان، نارگیلی، گل محمدی، خشخاش می باشد.

صادرات نبات اصفهان

فروش سوهان کنجدی عسلی فله+قیمت مناسب

پس به این ترتیب در این بازار اینترنتی گز ایران عرضه ی کیله ی تولیدات از شیرینی جات بخش اصفهان عمده در سراسر بازار کشور به فروش می رسد. و برای تهیه ی هر انچه از تولیدات سوهان نام برده شده اعم از سوهان قم در مدل های گوناگون تا تولیدات سوهان اصفهان از نوع سوهان کنجدی عسلی و … می توانید در این بخش تولید کننده ی گز اصفهان با قمیت های مناسب بهره مند گردید.

پولکی بلداجی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید