مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات نبات اصفهان با قیمت مناسب

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مدل نبات تولیدی در اصفهانمرکز خرید نبات صادراتی اعلا اصفهان
صادرات نبات اصفهان

صادرات نبات اصفهان

صادرات نبات اصفهان به کشورهای مختلف جهانی انتخاب متفاوت از تولیدات متنوع این محصول بوده است که در این بخش پیشنهادات متنوعی از تولیدات نبات اعلا و درجه یک با قیمت مناسب برای بازارهای صادراتی ارائه می گردد.

انواع مدل نبات تولیدی در اصفهان

نبات اصفهان یکی دیگر از سوغات و شیرینی جات های مخصوص تولیدی این قطب تولیدی گز در کشور بوده است و مجموعه تولیداتی که از نبات اصفهان در بازار ان وجود دارد و یافت می شود دسته تولیداتی انبوه، عمده و متنوع از اقسام گوناگون نبات ها می باشد که شامل مدل نبات های چوبی، شاخه با نبات تخت بوده است و این سه مدل نبات که در طعم های ساده و زعفرانی تهیه می شود بخشی دیگر از طعم های تولیدی ان را نبات های گیاهی تشکیل داده است. البته می توان به وجود دیگر انواع نبات ها اشاره کرد که به خرده نبات معروف هستند.

گز پسته

نوع عرضه ی صورت گرفته از این نبات های اصفهان می توان گفت که بصورت فله ای با بسته بندی های کریستالی و مقوایی همراه بوده اند. این بخش که مرکز خرید فروش عمده انواع و اقسام گوناگون گز در کشور بوده برخی از واحد های تولید کننده ی گز نیز این محصول پرطرفدار را نیز تهیه و تولید می نمایند، علاوه بر تولیدات نبات، پولکی نیز جزء دیگری از تولیدات نوع این شیرینی جات ها بوده که بصورت سکه ای و حالت ترد و شکننده ای را دارا می باشد، که باز این طعم پولکی چون نبات ها متنوع بوده علاوه بر طعم دار بودن در نوع مغزدار هم تهیه می گردد مانند:

  1. پولکی مغزدار کنجدی
  2. پولکی مغزدار خشخاش
  3. پولکی مغزدار پسته ای
  4. پولکی مغزدار سیاده دانه

پولکی نبات اصفهان

پس این انواع پولکی نبات اصفهان با اینکه در بازار کشور بسیار پرطرفدار بوده است، در چندین سال اخیر نیز شاهد این هستیم که علاوه بر گز اصفهان محصولات دیگر چون پولکی نبات این قطب تولیدی شیرینی سنتی و اصیل ایرانی در سراسر جهان مورد استقبال قرار گرفته است، پس سالانه باز بخش عمده ایی از تولیدات انواع نبات ها من جمله نبات های شاخه و چوبی زعفرانی بصورت فله ای و بسته بندی شده در وزن های مختلف به کشورهای متفاوت جهان صادر می گردد.

پولکی نبات اصفهان

مرکز خرید نبات صادراتی اعلا اصفهان

نبات اعلا و درجه یک صادراتی اصفهان در این مرکز خرید را می توانید بصورت تولیدات فله ای با بسته بندی های کریستالی در وزن های مختلف با قیمت های متفاوت براساس درجه ی کیفیت در تولید ارائه می گردد اما بنابر یک ثبت سفارش مستقیم از بخش تولیدی با نرخ قیمت های عمده و مناسب به فروش می رسد.

پولکی نبات اصفهان

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید