مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

گز لقمه مخلوط پسته بادام ۲۸ درصد

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات انواع گز مخلوط در واحد های تولیدیانواع مدل تولیدات گز 28 درصد فله+کادوییتولید و فروش گز لقمه ای+آردی مخلوط پسته بادام

خرید فروش گز در بازار که برمبنای درصد های متفاوت از مغزیجات تا طعم های گوناگون را تشکیل داده است، در این بخش عرضه ی فروش تولیدات انواع مدل گز لقمه مخلوط پسته بادام ۲۸ درصد در نوع تولیدات گز کیلویی و کادویی هستند.

لیست تولیدات انواع گز مخلوط در واحد های تولیدی

لیستی که از تولیدات گز در واحد های تولید کننده ی گز کشور می توان نام برد و دسته بندی کرد در درجه ی نخست مربوط به برش های گزی بوده که تنها در دو مدل گز لقمه ای با گز آردی برش داده می شود و البته نوع و مدل گز آردی دارای برش های گز آردی گلریز با گز آردی گلدرشت بوده است ولی مدل گز لقمه ای تنها به نوع می باشد. و اما دسته های دیگر از تولیدات این شیرینی و محصول را می توان در طعم های مختلف تا درصد های متفاوتی که از مغزیجاتی چون پسته و بادام در تولید به کار می رود.

البته تولیدات از نوع گز تنها به مدل مغزدار اختصاص نمیابد و شامل تولیدات گز بدون مغز هم بوده که از نوع گز بدون مغز سفید با گز بدون مغز روکشدار سوهانی، از جمله دیگر گروه های تولید کننده ی گز محسوب می شود. پس دسته های تولیدی از گز مغزدار را می توان به سه گروه تولیدی چون گز مخلوط، گز پسته ای با گز بادام تقسیم بندی کرد. حال هر کدام از موارد نام برده از تولیدات گز مغزدار برگرفته از درصد های مختلف چون گز ۱۰ درصد تا گز های ۴۲ درصد را شامل می شوند، البته همراه با ان می توان یکی از طعم انگبین های گیاهی را نیز به این محصول افزود که باعث خوش عطر و طعم شدن گز می شود.

با وجود اینکه تولیدات نوع گز پسته ای از مدل های پرفروش و پرطرفدار محسوب می شود، بعد از گز پسته ای تولیدات گز مخلوط نیز پرفروش ترین بوده، و این گز مخلوط هم در تولیدات گز لقمه ای و هم گز آردی مشاهده می شود، که مجموعه تولیدات ارائه شده از گز مخلوط در واحد های تولیدی در درجه ی نخست شامل همان گز های لقمه ای و آردی بوده همراه با درصد های مختلف که تولیدات از گز مخلوط لقمه ای و آردی اعم از

  • گز مخلوط لقمه/آردی ۱۰ درصد
  • گز مخلوط لقمه/آردی ۱۸ درصد
  • گز مخلوط لقمه/آردی ۲۰ درصد
  • گز مخلوط لقمه/آردی ۳۰ درصد
  • گز مخلوط لقمه/آردی ۲۸ درصد

 

انواع مدل تولیدات گز ۲۸ درصد فله+کادویی

موضوع این بخش در ارتباط با معرفی تولیدات نوع و مدل گز مخلوط اعم از گروه های تولید کننده ی گز مخلوط لقمه ای با آردی بوده و با درصد های مختلف از تولیدات این گز مخلوط نیز آشنا شدیم که ویژگی دیگری که در تولیدات گز مخلوط می توان دید و نام برد مربوط به تولیدات ارائه شده ی گز مخلوط کیلویی با کادویی بوده که این تولیدات گز مخلوط ۲۸ درصد کادویی در وزن های متفاوت چون گز بسته بندی ۱۰۰ گرمی تا ۲۵۰ گرمی با ۴۵۰ گرمی را در هر واحد تولید کننده ای دارا می باشد.

 

تولید و فروش گز لقمه ای+آردی مخلوط پسته بادام

بنابر دایر بودن واحد های تولید کننده ی بسیار در بخش های مختلف از قطب های تولیدی گز اصفهان با بلداجی این بخش و مرکز نیز یکی از مجموعه واحد های تولید کننده ی گز بوده که عرضه کننده ی کلیه ی تولیدات از انواع گز های مغزدار تا گز بی مغز می باشد که جهت درخواست خرید انواع گز مخلوط لقمه ای و آردی از تولیدات گز مخلوط کیلویی تا کادویی با تولیدات به روز و تازه از بهترین طعم های انگبین گیاهی با قیمت های مناسب می توانید درخواست های خود را به ثبت رسانید از طریق راههای ارتباطی قرار داده شده.

 

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید