مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع گز آردی مخلوط بسته بندی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه گز خانگی با عسلصادرات بهترین گز آردی بادام بسته بندی اصفهان

گز یکی از شیرینی ها و خوراکی هایی است که خیلی پر خاصیت و خوشمزه می باشد و بیشتر افراد آن را به عنوان سوغات شهر اصفهان می شناسند.

گز آردی اصفهان یکی از انواع گز است که کیفیت زیادی دارد و به دلیل وجود آرد در داخلش در هنگام خوردن دست ها دچار چسبندگی نمی شوند طعم و مزه ی آن هم لذیذتر از سایر گز ها است‌.

شما می توانید برای خرید این محصول به این سایت که به فروش انواع گز آردی بسته بندی مخلوط می پردازد مراجعه کنید.

فروش انواع گز آردی مخلوط بسته بندی

طرز تهیه گز خانگی با عسل

طرز تهیه گز خانگی با عسل روش و طرز تهیه گز خانگی با عسل به این صورت است که ابتدا باید مواد اولیه ی زیر را تهیه کرد که شامل:

  1. شکر
  2. آب
  3. بادکا
  4. عسل
  5. سفیده ی تخم مرغ
  6. گلاب 
  7. مغز پسته

می باشد و سپس در ابتدا مقداری شکر را در داخل آب ریخته و بر روی حرارت قرار می دهیم و می گذاریم تا دانه ها شکر به طور کامل حل شوند و بعد از یکدست شدن مایع در داخل آن مقداری عسل و بادکا می ریزیم که این باعث می شود محلول شروع به کف کردن کند به همین دلیل باید به سرعت با ملاقه های چوبی آن را هم زد تا هم ته نگیرد و هم کف ها به بیرون از قابلمه نریزند و تا زمانی این کار را انجام می دهیم که حالت نباتی شکلی به خودش بگیرد و کش بیاید.

وقتی مایع به این حالت رسید حرارت را خاموش کرده و ظرف را در گوشه ای می گذاریم و با ملاقه آن را مداوم هم می زنیم تا کاملا خنک شود‌. در این زمان داخل یک ظرف دیگر سفیده های تخم مرغ را تا جایی هم بزنید که کاملا فرم بگیرند و سفت شوند و گلاب را به آن اضافه کرده و مقداری از شهد خنک شده هم روی آن می ریزیم و به خوبی با هم مخلوط می کنیم و در آخر همه ی مواد را به ظرف شهد اضافه می کنیم و تقریبا در حدود ۱۰ دقیقه آن را هم بزنید و بعد دوباره روی حرارت قرار دهید و به صورت پارویی قاشق را در درون آن تکان دهید و زمانی که شروع به سفت شدن کرد مغز پسته ها را به آن اضافه می کنیم و حرارت را خاموش کرده و در سینی که کف آن را روغنی کرده ایم پهن می کنیم و به صورت لوزی یا مستطیلی با چاقو آن را برش می زنیم.

صادرات بهترین گز آردی بادام بسته بندی اصفهان

صادرات بهترین گز آردی بادام بسته بندی اصفهان شهر اصفهان بزرگترین تولید کننده ی گز آردی در کشور می باشد که محصولات آن از کیفیت و مرغوبیت بسیار بالایی برخوردارند و همین امر سبب شهرت جهانی این شیرینی خوشمزه شده است.

صادرات گز آردی بادام بسته بندی اصفهان سود بسیار زیادی برای کشور به دنبال دارد زیرا این محصول طرفداران و علاقه مندان زیادی را کشور های مختلف برای خود به وجود آورده است.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید