مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید گز شکلاتی فله پسته بلداجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی تولیدات نوع گز شکلاتی بلداجیمرکز خرید انواع گز شکلاتی پسته با قیمت مناسب

گز لقمه ای شاهکار

گز شکلاتی که از تولیدات گز بلداجی با گز اصفهان می توان نام برد و معرفی کرد در این بخش از فروش تولیدات گز شکلاتی فله پسته ای بلداجی در نظر گرفته شده است و بصورت عمده برای خرید با قیمت مناسب می توانید با ما در ارتباط باشید.

معرفی تولیدات نوع گز شکلاتی بلداجی

معرفی تولیدات گز پایتخت ایران را می توان از انواع و اقسام گز ها دید و نام برد، به نوعی می توان گفت از شهرت جهانی برخودار بوده است این تولیدات گز پایتخت ایران بلداجی. پس با برند های متعددی می توان این گز بلداجی را در بازار های ایرانی دید و مشاهده کرد که هر یک تولیداتی مرغوب، اعلا و درجه یک از نوع گز لقمه ای با گز اردی را شامل هستند. برندهای مشهور این گز پایتخت ایران را می توان گز شاهکار با گز اثلی ۳۰۳ معرفی کرد که به خوبی در بازار های ایرانی و بازار های جهانی خوش درخشیده اند. و اما تولیدات ارائه شده از گز بلداجی در بازار ایرانی همانطور که گفته شد شامل مدل های گوناگونی از گز لقمه ای با گز آردی بوده اند و تنوع در کار تولیدات گز را مرتبط می کنیم با تولیدات گز لقمه ای، چون گز آردی تنها در دو مدل گز آردی گلریز با گلدرشت تهیه می شود که شامل درصد های متفاوت از مغز پسته، بادام با مخلوط از طعم انگبین های گیاهی.

انواع گز مغز پسته

ولی نوع گز لقمه ای متنوع ترین تولیدات را به همراه دارد و این گز لقمه ای به دو گروه تولیدات گز لقمه ای مغزدار با گز لقمه ای بی مغز تقسیم بندی می شود و می توان گفت که گز لقمه ای بدون مغز نوع تولیدات گز سوهانی پرفروش ترین نوع محصول تولیدی بوده که با استقبال کثیری همراه می باشد و نوع تولیدات ارائه شده گز سوهان لقمه ای فله ای با گز سوهانی پاکتی در وزن های مختلف یک کیلوگرمی و نیم کیلویی می باشد. می پردازیم به معرفی نوع تولیدات گز شکلاتی بلداجی که همان گز لقمه ای مغزدار پسته ای با درصد های متفاوت بوده با این تفاوت که نوع برش این گز بصورت ریز شکلاتی دایره ای شکل بوده است و در نوع فله ای اغلب روانه ی بازار مصرف می شود، درصد با طعم هایی که از این گز تهیه و تولید شده اند اعم از:

  • گز شکلاتی پسته فله ۱۸%
  • گز شکلاتی پسته فله ۲۸%
  • گز شکلاتی پسته فله ۳۰%
  • گز شکلاتی پسته فله ۴۰%

گز صادراتی

مرکز خرید انواع گز شکلاتی پسته با قیمت مناسب

در این مرکز خرید اینترنتی که عرضه ی عمده تولیدات گز ایرانی در سراسر بازار کشور و بازار های جهانی توزیع، پخش و به فروش می رسد شما عمده خریداران عزیز نیز می توانید برای سفارش خرید خود با ما در ارتباط باشید تا از تولیدات به روز و تازه با قیمت مناسب از گز شکلاتی و سایر انواع دیگر از تولیدات گز در پایتخت گز ایران بلداجی بهره مند گردید.

گز صادراتی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید