مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده گز لقمه آردی کرمانی اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده تولیدات محصولات گز کرمانیمرکز عمده فروشی انواع گز کرمانی لقمه آردی
گز پسته

گز پسته

گز کرمانی که از نمونه های برتر و معروف گز دیار نصف جهان بوده است در نوع فروش عمده ای توسط این مرکز در سراسر بازار ایران و جهت بازار صادرات در نوع انواع تولیدات ارائه شده عرضه می گردد که برای ثبت سفارشات خرید می توانید با ما در ارتباط باشید.

عمده تولیدات محصولات گز کرمانی

خب همانطور که گفته شد اصفهان قطب و پایتخت گز ایرانی بوده و در خود می توان به وجود برندهای تولید کننده ی متعبری اشاره کرد که امروزه در سراسر بازار ایرانی و بازارهای جهانی شناخته شده و معروف هستند که نمونه ی این برند برتر گز اصفهان را می توان به گز کرمانی اشاره کرد که دارای قدمتی چندین و چند ساله در امر تولیدات شیرینی جات ها از سوغات اصفهان بوده و مهم ترین این تولیدات مربوط به تولیدات گز بوده و این گز کرمانی انچه از این محصول را از گذشته تا به امروز تهیه تولید و به بازار عرضه نموده است مربوط به تولیدات گز لقمه ای با آردی بوده و تا به امروز همان عطر و طعم سنتی و اصیل گز را حفظ نموده است و می توان گفت یکی از دلایل پرطرفدار بودن این برند مربوط به همین عطر و طعم گز بوده است.

گز پسته

البته از دیگز تولیدات این برند می توان به دیگر سوغات و یا شیرینی جات های اصفهان اشاره کرد که باز معروف بوده اند، ان هم پولکی نبات اعلا و درجه یک اصفهان می باشد و با اینکه در اکثریت نقاط کشور این محصول تهیه می شود ولی باز تولیدات پولکی نبات اصفهان از عطر و طعم خاص و ویژه ای همراه بوده است دیگر محصولات تولیدی این شرکت را می توان از نوع سوهان گزی با سوهان عسلی های لقمه ای و تخت معرفی کرد که بسیار خوش عطر و خوشمزه بوده اند و هر فردی را به سمت خود جذب می کند. نوع تولیدات گز لقمه آردی کرمانی از درصد های متفاوتی همراه بوده و پایین ترین درصد مغز ان را گز لقمه پسته ۱۸% تشکیل داده و درصد های دیگر از تولیدات گز کرمانی شامل گز پسته بادام نوع لقمه ای آردی ۲۸%، ۳۸% با ۴۲% نوع مخصوص، ویژه و ممتاز تشکیل داده است. البته نوع تولیدات هم بصورت فله ای و هم نوع بسته بندی کادویی عرضه شده است.

صادرات نبات اصفهان

مرکز عمده فروشی انواع گز کرمانی لقمه آردی

پس به این ترتیب در این مرکز عمده فروشی می توانید هر انچه از تولیدات گز کرمانی و دیگر محصولات معرفی شده را برای پخش و یا فروش از طریق راههای ارتباطی ذکر شده در تماس بوده و به ثبت رسانید تا در کمترین زمان از تولیدات به روز و تازه ی گز بهره مند گردید.

گز پسته

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید