مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش سوهان و سوهان گز سکه ای پسته

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات انواع سوهان در قمفروش سوهان و سوهان گزی مغزدار
سوهان و سوهان گز

سوهان و سوهان گز

گز سکه ای آردی یکی دیگر از سوغاتی های بخش تولیدی استان قم بوده است که در این بخش تولیدات سوغاتی این مرکز که شامل انواع سوهان با گز بوده است را بصورت عمده و در تنوعی از تولیدات صورت گرفته من جمله سکه ای و … با قیمت مناسب در سراسر بازار کشور به فروش می رسانیم.

لیست تولیدات انواع سوهان در قم

قم چون اصفهان و بلداجی یکی از قطب های اصلی تولیدی بهترین سوغات کشور بنام سوهان بوده است که قدمت تولیدات این محصول در ایران به زمان های بسیار دوری نیز باز می گردد و قم را می توان همچون قطب و پایتخت گز ایران اصفهان بلداجی، همراه با مجموعه ای از واحدهای تولیدی سوهان در این نقطه دید و معرفی کرد که باز تولیدات همراه با نام های تجاری مختلفی تهیه تولید و روانه ی بازار مصرف می گردد. سوهان چون گز بنابر تولیدات ان از جوانه ی گندم می توان گفت دارا خواص و ارزش غذایی بالایی بوده است اما تنوع کار را می توان در نوع برش های ان دید که البته تفاوت در نرخ قیمت های فروش نیز بستگی به درجه کیفیت در تولید دارد.

سوهان و سوهان گز

این تولیدات انبوه و عمده از سوهان قم همانطور که گفته شد در ظرفی فلزی چیده و بسته بندی می شوند همراه با وزن های مختلف از تولیدات نوع سوهان بناتی، کره ای و سوهان مخلوط بوده اند. اما نوع برش های ارائه شده از سوهان قم را نیز می توان به این ترتیب نام برد و معرفی کرد عبارتنداز:

  • سوهان سکه ای
  • سوهان باقلوایی
  • سوهان لقمه ای
  • سوهان جبه ای
  • سوهان تخت گل
  • سوهان اجیلی لقمه

و دسر سوهان، همراه این تولیدات از گز صادراتی اصفهان می توان به تولیدات سوهان گزی هم اشاره کرد تولیدات اغلب سوهان گزی های قم در نوع مغزدار و آجیلی چهار مغر تهیه می گردد و نوع ساده از سوهان گزی قم سوهان گزی حبه ای با تزیین مغز پسته همراه بوده اند. از جمله وزن ها متعارف از بسته بندی های سوهان قم در بازار پخش و فروش شامل وزن هایی چون ۲۵۰ گرمی الی ۵۰۰ با ۷۰۰ گرمی بوده اند. و اساس سفارشات پخش بازار خرید را سوهان های ۲۵۰ گرمی تا ۴۰۰ گرمی می توان دید.

سوهان و سوهان گز

فروش سوهان و سوهان گزی مغزدار

فروش این بخش سوغاتی اصیل ایرانی چون گز اصفهان بلداجی ارائه دهنده ی تولیداتی از قبیل انواع سوهان گزی اصفهان با قم می باشد که در نوع سفارشات خرید سوهان گزی مغزدار پیشنهاد این بخش مربوط به سوهان های مغزدار قم بوده است و براساس نوع تولیدات متفاوتی که صورت می گیرد این تفاوت در نرخ قیمت های فروش مشاهده می گردد.

سوهان و سوهان گز

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید