مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش انواع سوهان اصفهان+سوهان کنجدی/سوهان عسلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی/لیست تولیدات انواع شیرینی جات بخش اصفهانتولیدات سوهان کنجدی/سوهان عسلی اصفهان چگونه ست؟مرکز فروش انواع گز+سوهان کنجدی+سوهان گزی+سوهان عسلی اصفهان

صادرات نبات اصفهان

انواع سوهان و شیرینی جات تولید در اصفهان برگرفته از مجموعه های متنوع و متعدد این گروه محصولات بوده است که با فروش تولیدات سوهان کنجدی، سوهان عسلی، سوهان گزی و … همراه عمده خریداران این محصولات در سراسر بازار کشور و بازار های صادراتی هستیم.

معرفی/لیست تولیدات انواع شیرینی جات بخش اصفهان

معرفی از تولیدات بخش دیار نصف جهان اصفهان می توان به مجموعه ای انبوه و عمده از تولیدات انواع و اقسام گوناگون مواد غذایی تا کالا های متفاوتی را دید و نام برد که در بخش های مختلف از شهرک های صنعتی این منطقه مستقر و در حال تولید و عرضه به بازار های ایرانی تا بازار های جهانی هستند و انچه از تولیدات بخش اصفهان در این مجموعه ی فروش اینترنتی ارائه و عرضه ی بازار مصرف می گردد مربوط به تولیدات نوع خاص و ویژه ای از شیرینی جات اصفهان بوده است که بسیار معروف و مشهور هم در بازار ایران و هم بازار های جهانی می باشد.

سوهان و سوهان گز

تولیدات این شیرینی اصیل ایرانی در اصفهان با وجود قدمت چندین و چند ساله ای که دارا بوده است امروزه با برند های برتر و معروفی از تولید کنندگان گز اصفهان می توان نام برد که شهرت جهانی نیز کسب نموده اند. تولیداتی که از این شیرینی اصیل ایرانیان چون گز عرضه می شود مربوط به تولیدات مدل های گوناگون از انواع گز های معروف لقمه ای با گز آردی بوده است و طبق گفته های پیشن خود می دانیم که مجموعه ی تولیدات از گز اصفهان با تنوع بالایی از تولیدات همراه بوده است و در انواع گوناگونی این گز ایرانی توسط واحد های تولیدی ارائه می گردد.

سوهان قم

البته این گز اصفهان تنها شیرینی تولیدی این دیار نصف جهان نبوده است و شامل دیگر تولیدات نیز بوده است که معرفی شده به محصولاتی چون پولکی نبات اصفهان که باز همچون گز ان بسیار خوشمزه و عطر طعم اصیلی را دارا بوده در کنار ان تولیدات دیگر شیرینی جات ها شامل انواع سوهان کنجدی، سوهان عسلی، سوهان گزی بوده که شیرینی های مخصوص ان را می توان شیرینی کرکی، برشتوک با شیرینی نخودچی نام برد.

سوهان قم

تولیدات سوهان کنجدی/سوهان عسلی اصفهان چگونه ست؟

خب پس با تولیدات انواع شیرینی جات بخش اصفهان اشنا شدیم. موضوع این بخش هم در ارتباط با تولیدات نوع شیرینی هایی چون سوهان کنجدی، عسلی بوده است که بین این دو محصولات تولیدات متفاوت بوده و هر یک طعم خاص و ویژه ای را دارا می باشد. گرچه تولیدات هر دو محصول بسیار ترد و شکننده بوده اند ولی از مواد اولیه ی متفاوتی هم در تولید به کار می رود.

سوهان گز فله ای

تولیدات سوهان کنجدی محصولی بوده که در حیطه ی تولیدی نوع پولکی قرار دارد با این تفاوت از تولیدات پولکی که سوهان کنجدی همانطور که از نام ان پیداست مملو از دانه های کنجد با شهد شکر بوده که علاوه بر کنجد از دیگر ترکیبات مغزیجات و دانه های خوراکی  و …. هم استفاده می شود که شامل تولیداتی چون سوهان کنجدی تخم افتابگردان، سیاه دانه، خشخاش، نارگیلی، گل محمدی، پسته ای و … .

و اما تولیدات مربوط به سوهان عسلی که برش هایی ورقه ای و لقمه ای دارا بوده و این محصول از ترکیب مایه ی سوهان مخلوط با عسل بوده که از مغزیجاتی چون خلال پسته و خلال بادام هم برای تزیین روی محصول استفاده می شود و توسط برخی از واحد های تولید کننده ی گز در اصفهان و یا در واحد های تولیدی مجزا ارائه می شود مانند سوهان عسلی کرمانی معراج، انتیک و … .

مرکز فروش انواع گز+سوهان کنجدی+سوهان گزی+سوهان عسلی اصفهان

بنابر دایر بودن مجموعه فروشگاه های متعدد در سطح بازار گز اصفهان و بازار ایران، این بخش یکی از مرکز های فروش مستقیم از بخش تولیدی در عرضه ی انواع گز اصفهان با دیگر محصولات تولیدی از شیرینی جات اصفهان بوده است که برای خرید عمده ی هر یک از انواع محصولات نام برده و معرفی شده می توانید با این مجموعه در ارتباط باشید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید