مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید/فروش گز سوهان اعلا لقمه پاکتی+صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیت های تولیدی گز سوهان لقمه ایایا تولیدات ویژه ای از گز سوهان برای صادرات انجام می شود؟مرکز تولید و فروش گز سوهان اعلا/لقمه ای+پاکتی یک کیلویی

فروش گز سوهانی و یا گز روکشدار سوهانی بخش تولیدات قطب تولیدی گز کشور همراه با نوع تولیدات گز سوهانی زعفرانی لقمه ای می باشد که در نوع تولیدات گز سوهانی فله ای و پاکتی عرضه می شود که جهت عرضه در بازار های صادراتی نیز یکی از پیشنهادات تولیدی گز بشمار می رود.

خصوصیت های تولیدی گز سوهان لقمه ای

خصوصیت های تولیدی از شیرینی گز را می توان متفاوت از یکدیگر دید و معرفی کرد، به این ترتیب که این شیرینی گز بنابر اینکه در دو مدل برش گزی لقمه ای و آردی ارائه می شود ولی هر کدام با ویژگی ها و خصوصیت های منحصر به فرد خود تولیدات را ارائه می دهند. به این ترتیب که تولیدات نوع گز آردی در دو مدل برشی گز گلریز با گلدرشت بوده است و از نوع مغزدار بادام، پسته ای و مخلوط تولید می شود.

و اما تولیدات مربوط به نوع گز لقمه ای که این محصول خود به دو بخش تولیدی گز مغزدار با گز بدون مغز دسته بندی می شود. تولیدات از نوع گز مغزدار به چند دسته تقسیم می شود،همچون گز پسته ای، گز مخلوط با گز بادام که هر کدام از این سه مورد به درصد های متفاوت از پایین ترین درصد تا بالاترین درصد را با دسته های متنوعی از طعم دهنده های انگبین گیاهی تشکیل داده اند. که البته در نوع عرضه ی محصولات به بازار باز دارای ویژگی های متفاوتی هستند.

و اما تولیدات از گروه تولیدات گز لقمه ای بدون مغز، که شامل گز لقمه ای سفید با گز لقمه ای روکشدار سوهانی می باشد. نوع گز لقمه ای سفید با وجود اینکه پرفروش بوده است ولی مدل روکشدار سوهانی از بالاترین درصد فروش را در بازار به خود اختصاص داده است. از خصوصیت ها و ویژگی هایی که در ارتباط با این محصول تولیدی نام برد و معرفی کرد می توان گفت همانند گز لقمه ای در سلفون های تک نفره بسته بندی شده اند که بصورت فله ای تا کادویی توزیع می گردد. و همچنین در نوع تولیدات گز سوهانی زعفرانی با تزیین نارگیل و کنجدی هم بوده اند که باز تولیدات گز سوهان نارگیلی از رده ی تولیدات بالاترین برخوردار می باشد.

ایا تولیدات ویژه ای از گز سوهان برای صادرات انجام می شود؟

و اما تولیدات ارائه شده از گز سوهانی برای بخش صادرات، همانطور که می دانیم تولیدات از این گروه محصولات گز ایرانی در بازار های جهانی امروزه بسیار عمده صادر می گردد و گز سوهانی نیز جزء یکی از گروه های صادر شده از این تولیدات می باشد. اینکه تولیدات ویژه ای از گز سوهانی برای صادرات انجام می شود اینطور نبوده و در همان تولیدات ارائه شده توسط واحد های تولید کننده اما در مدل های بسته بندی پاکتی به وزن های یک کیلوگرمی پر می شوند.

مرکز تولید و فروش گز سوهان اعلا/لقمه ای+پاکتی یک کیلویی

تولیدات از گز سوهان می تواند در واحد های تولیدی بصورت مجزا بوده باشد و یا اینکه همراه با تولیدات انواع گز در بخش هایی از واحد های تولیدی این تولیدات گز سوهانی را هم ارائه می دهند. و این بخش یکی از مرکز های تولیدی انواع گز لقمه ای آردی همراه با ارائه ی تولیدات گز روکشدار سوهانی می باشد که می توانید برای تهیه و خرید گز سوهان اعلا لقمه ای پاکتی یک کیلوگرمی با این بخش در ارتباط باشید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید