مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

انواع گز پسته ای لقمه ای آردی تولید شده

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع گز آردی مغزدار تولید شده در واحد های تولیدیمدل تولیدات گز پسته ای لقمه ای فله+کادوییمرکز تولید و فروش انواع گز لقمه ای آردی
گز لقمه ای شاهکار

گز لقمه ای شاهکار

انواع گز پسته ای از نوع گز هایی چون گز لقمه ای و گز آردی بوده است و تولید شده با ویژگی های متفاوت که در بخش های مختلف از بازار فروش این انواع گز پسته ای با قیمت های متفاوت به در حال خرید فروش می باشد.

انواع گز آردی مغزدار تولید شده در واحد های تولیدی

در واحد های تولیدی، انچه از تولیدات گز از گذشته تا به امروز در بازار عرضه شده است مربوط به تولیدات گز لقمه ای و آردی بوده که البته برخی از واحد ها به ندرت تولیدات گز های سکه ای را نیز دارا هستند ولی محبوب ترین ها مربوط به تولیدات همین دو گروه و مدل از گز ها بوده است. می پردازیم به موضوع بخش در ارتباط با تولیدات گز آردی مغزدار می باشد. نوع گز آردی بی مغز تولید نمی شود به این دلیل که به خاطر نداشت مغز و برخی ویژگی ها در تولید منجر به سفت شدن گز می گردد. و در نوع تولیدات گز مغزدار آردی می توان اشاره کرد به تولیدات گز آردی پسته ای، گز آردی مخلوط و گز بادام که طبق معرفی های صورت گرفته در بخش قبل شامل درصد های متفاوت مغز ها نیز می گردد.

انواع گز مغز پسته

از دیگر خصوصیت هایی که در تولیدات گز آردی به چشم می خورد نوع برش این گز بوده که معروف به گز آردی گلریز با گز آردی گلدرشت از اشکال دایره ای با مربع. نوع گز آردی فله ای که در دیس هایی به وزن های ۳ کیلوگرمی پر می شوند برش های گز آردی در آرد مخصوص به خود غوطه ور می گردد تا باعث حفظ نرمی و تازگی گز گردد. و البته نوع دیگر از بسته بندی های فله ای این گز آردی مدل بسته بندی های فله ای نیم کیلویی وکیوم شده می باشد. که شامل یکی از طعم های انگبینی ترنحبینی با بیدمشکی و عسلی بوده اند.

انواع گز مغز پسته

مدل تولیدات گز پسته ای لقمه ای فله+کادویی

گز پسته ای از نمونه های پرطرفدار در بین گز های مغزدار می باشد پس با درصد های متفاوتی می توان ان را در بازار فروش و واحد های تولید کننده تهیه کرد. اما می پردازیم به تولیدات گز لقمه ای، با اینکه همچون گز آردی از نوع مغز پسته ای و مخلوط با گز مغز بادام تولید شده است و شامل طعم های نام برده از درصد های معرفی شده تشکیل شده است همانند گز آردی در نوع فله ای و بسته بندی کادویی هم به فروش می رسد.

انواع گز مغز پسته

البته فروش گز لقمه ای مغزدار من جمله پسته ای و … همگی در هر یک از بازار های پخش و فروش متغیر توزیع می گردند. نوع دیگر از برش های گز لقمه ای پسته ای معروف به گز لقمه ای شکلاتی می باشد که همانند شکلات بصورت توپی و کوچک برش داده شده است که اغلب در نوع گز فله ای هم توزیع می گردد. و این تولیدات گز شکلاتی لقمه ای پسته ای هم در بین واحد های تولیدی گز بلداجی بسیار به چشم می خورد.

گز لقمه ای شاهکار

مرکز تولید و فروش انواع گز لقمه ای آردی

مرکز های تولیدی هر واحد تولید کننده ی گز در قطب های تولیدی گز اصفهان بلداجی برگرفته از واحد های تولید کننده ی بزرگ و کوچکی می باشد که شامل تولیداتی عمده از اقسام گوناگون گز های لقمه ای تا آردی در مدل های مختلف از برش های نام برده، درصد های متفاوت همراه با یکی از طعم های انگبین گیاهی. که براساس نوع مغز با درصد از لحاظ نرخ قیمت خرید فروش متغیر بوده اند، پس برای خرید عمده انواع گز لقمه ای آردی می توانید درخواست های خرید خود را از این واحد تولیدی با قیمت خوب و تولیدات به روز بهره مند گردید.

گز اثلی 303

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید