مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید بهترین گز لقمه ای اثلی ۳۰۳ بلداجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین های تولید شده انواع گز اثلی 303خرید گز لقمه ای اثلی عمده با قیمت مناسب
گز اثلی 303

گز اثلی 303

گز اثلی ۳۰۳ برند برتر و معروف تولید کننده ی گز در بلداحی پایتخت گز ایران بوده است که بهترین و مرغوب ترین های تولید شده از اقسام گوناگون گزهای آردی تا لقمه یا را ارائه به بازار فروش و صادرات نموده است که شامل مدل های گز فله ای تا گز بسته بندی شده بوده و می توانید برای خرید با ما در ارتباط باشید.

بهترین های تولید شده انواع گز اثلی ۳۰۳

گز اثلی 303

همانطور که گفته شده است بلداجی پایتخت و قطب تولیدی گز کشور بوده است و با اینکه یکی از شهرستان های کوچک استان چهارمحال و بختیاری بوده است در خود مجموعه واحدهای تولید کننده ی انبوهی از کارخانه جات با کارگاه های تولیدی بزرگ و کوچک را در خود جای داده است که تولیداتی عمده از اقسام گوناگون مدل گزها را به بازار ارائه نموده اند. همین طور هر یک از واحد های تولید کننده محصولات را با نام های مختلفی از نام های تجاری نیز ارائه نموده اند پس هر یک به نوعی در بازارهای پخش و فروش معرفی شده اند براساس نام های تجاری خود به عنوان یکی از برندهای معروف تولید کننده ی گز بخش بلداجی با نام تجاری گز اثلی ۳۰۳ معروف بوده است و من جمله کارخانجات تولید کننده ی بزرگی بوده که بهترین های تولید شده ازانواع گز را به بازار ارائه نموده است اعم از گز آردی، گز لقمه ای با گز سوهانی لقمه ای که در نوع بسته بندی های کادویی از درصد های بالا و پایین مغز ها همراه با مدل های بسته بندی پاکتی در وزن های متفاوت و نوع فله ای. 

گز اثلی 303

از ویژگی های خاص و منجصر به فرد این واحد تولید کننده ی گز می توان گفت که در نوع تولیدات گز لقمه ای و یا آردی مغزدار خود طعم دهنده های استفاده شده از طعم انگبین های سنتی اصل بوده که نوعی عطر و طعم مزه ی خاص و خوش عطری به تولیدات خود بخشیده است مانند گز لقمه ای آردی با طعم شیرخشتی، ترنجبینی، انگبین دار و زعفرانی. درصد گزهای مغزدار این گز اثلی ۳۰۳ از نوع لقمه ای عبارتنداز:

  1. گز لقمه ای انگبین دار ۴۳%
  2. گز لقمه ای شیرخشتی ۳۸%
  3. گز لقمه ای ترنجبینی ۳۸%
  4. گز لقمه ای زعفرانی
  5. گز لقمه ای  ۱۸%، ۱۰%
  6. گز لقمه ای سوهانی بی مغز ( فله ای، پاکتی نیم کیلویی، یک کیلویی )

گز اثلی 303

خرید گز لقمه ای اثلی عمده با قیمت مناسب

خب به این ترتیب برای خرید گز لقمه ای اثلی ۳۰۳ اعم از فله ای تا بسته بندی کادویی می توانید در این بخش سفارشات خود را به ثبت رسانید که بنابر یک خرید مستقیم از بخش تولیدی با قیمت مناسب برای پخش و فروش بازار داخلی با صادرات به بازارهای جهانی عرضه می گردد. البته در کنار تولیدات نوع گز لقمه ای مغزدار ان تولیداتی از سوهان گزی لقمه ای این برند نیز دارای درجه ی کیفی بالایی از تولیدات می باشد.

گز اثلی 303

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید