مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز بادام ۱۸ و ۲۸ درصد اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

لیست تولیدات گز بادام بخش قطب گز ایران اصفهانمرکز فروش گز مغزدار 18% و 28% قیمت مناسب
انواع گز مغز پسته

پخش انواع گز

گز بادام اصفهان که در انواع درصد های متفاوت مغز تهیه و تولید شده است در این بخش از فروش عمده، پیشنهادات تولیدات گز فله ای و بسته بندی کادویی ارائه می گردد که برای خرید عمده با قیمت مناسب می توانید با این مرکز در ارتباط باشید.

لیست تولیدات گز بادام بخش قطب گز ایران اصفهان

خب همانطور که می دانیم تولیدات گز به دو گروه گز مغزدار با گز بی مغز تقسیم بندی می شود و حال در بین تولیدات این گز مغزدار شاهد تولیدات در چندین و چند مدل نیز هستیم که به گز مغزدار بادامی، گز پسته ای و گز مخلوط و گاه براساس سفارشات تولیدات مخصوص و ویژه تولیدات گز آجیلی نیز ارائه می گردد که البته در بین گروه تولیدات گز تبریز نمونه های گز مغزدار این بخش را می توان مدل گز گردویی با گز اجیلی مخصوص نیز دید و تهیه کرد. موضوع این بخش از تولیدات گز ما مربوط به تولیدات گز بادام بوده است.

گز لقمه ای اصفهان

این گز بادام باز در بازار های کشور مربوط به تولیدات گز بادام اصفهان با گز بادام بلداجی می باشد. با اینکه در بازار های ایرانی تقاضای خرید برای نوع گز پسته ای بالاترین درصد را دارد ولی هستند بخش های خاصی از بازار و متقاضیان خریدی که خواهان خرید نوع گز بادامی بوده اند. انچه از تولیدات گز بادام به بازار ارائه شده است می توان به تولیدات گز بادامی با درصد های مختلف اشاره کرد که بخشی دیگر از خصوصیت های این گز بادامی طعم های در نظر گرفته شده برای این گز مغزدار بوده که صورت هایی از تولیدات گز فله ای و گز کادویی را به بازار عرضه نموده اند. در ادامه به معرفی این انواع طعم گز بادام با درصد های مختلف تولید شده اشاره می کنیم که عبارتنداز:
  • گز مغزدار بادام با طعم ترنجبینی
  • گز مغزدار بادام با طعم بیدمشکی
  • گز مغزدار بادام با طعم نارگیلی
  • گز مغزدار بادام با طعم زعفرانی
  • گز مغزدار بادام با درصد مغز ( ۱۰%، ۱۸%، ۲۸%، ۳۰% و … )

حال عرضه ی این تولیدات از گز بادام ۱۸% و یا گز بادام ۲۸% با اینکه در مدل های متفاوت از بسته بندی کادویی با وزن های مختلف موجود هستند، عرضه ی تولیدات در نوع فله ای بصورت بسته بندی پاکتی با وزن های یک کیلویی گرمی توزیع می گردد.

گز اثلی 303

مرکز فروش گز مغزدار ۱۸% و ۲۸% قیمت مناسب

پس به این ترتیب برای خرید عمده از گز مغزدار بادام چون گز بادام ۱۸% و ۲۸% می توانید صورت های متفاوتی از گز بادام کادویی با گز بادام فله ای را خریداری نماید. براساس وجود درجه های کیفی متفاوت در تولیدات منجر به فروش با نرخ قیمت های خرید متفاوتی هستند. حال در این بخش می توانید برای خرید عمده گز بادام اصفهان با کیفیت اعلا بهترین های تولید روز با قیمت مناسب این گز را خریداری نماید.

صادرات گز لقمه مخصوص

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید