مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید سوهان کنجدی عسلی فله

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی عمده انواع تولیدات سوهان در کشورفروش سوهان کنجدی عسلی فله عمده

سوهان در انواع گوناگونی تهیه و تولید می گردد و در این بخش تولیدات نوع سوهان کنجدی عسلی برای فروش عمده در نوع تولیدات فله ای و بسته بندی شده با قیمت مناسب در سراسر بازار کشور در نظر گرفته شده است که جهت خرید می توانید با ما در ارتباط باشید.

معرفی عمده انواع تولیدات سوهان در کشور

خب همانطور که گفته شد در نوع تولیدات شیرینی جات ها با انواع و اقسام گوناگونی روبه رو می شویم که این تنوع در هر دو از تولیدات نیز به چشم می خورد، به عنوان مثال می توان به تولیدات گز اشاره کرد، این محصول با اینکه با نام گز معرفی می شود اما برای خود دنیای متنوع از انواع و اقسام گوناگون گز ها را دارا بوده که هر نوع خود باز به چند بخش تقسیم بندی می شود و این تقسیم بندی تماما براساس نوع تقاضای بازار مصرف کننده تهیه و تولید گردیده است. پس به این ترتیب موضوع این بخش هم در ارتباط با نوعی از تولیدات شیرینی جات ها بوده که می توان گفت هم جزء سوغات اصفهان بلداجی و هم تولیدات بخش استانی قم می باشد و هر یک از واحد های تولیدی ان را در صورت های متفاوتی روانه ی بازار مصرف می کند. این محصول معرفی شده بنام سوهان می باشد و از انواع تولیدات ارائه شده ی این محصول می توان به این موارد اشاره کرد که اعم از:
  • سوهان کنجدی عسلی
  • سوهان باقلوایی
  • سوهان حبه ای
  • سوهان تخت گل
  • سوهان سکه ای
  • سوهان گزی
  • سوهان عسلی

سوهان معروف کشور مربوط به تولیدات سوهان قم بوده که در بالاترین درجه ی کیفی با عطر و طعم خاصی عرضه می شود که نوع دیگری از تولیدات این سوهان که در قطب و پایتخت گز ایران اصفهان بلداجی تهیه می شود مربوط به تولیدات سوهان گزی لقمه ای با سوهان کنجدی عسلی بوده است. موضوع این بخش در ارتباط با تولیدات سوهان کنجدی عسلی بوده و انچه از تولیدات این محصول ارائه شده بصورت همان مدل پولکی ترد و شکننده ولی در نوع برش های تخت و گاه لقمه ای هستند. البته این سوهان کنجدی عسلی در نوع مخصوص و ویژه ای بصورت مغزدار که به معجون سوهان کنجدی هم معروف می باشد عرضه می شود. این سوهان کنجدی عسلی البته در ترکیب دیگر طعم ها نیز در بازار موجود هستند مانند: سوهان کنجدی نارگیلی، خشخاش، گشنیری و … .

فروش سوهان کنجدی عسلی فله عمده

فروش فله ای ارائه شده از سوهان در این مرکز عرضه ی عمده انواع تمامی سوهان های نام برده در بخش بالا هم بصورت فله ای و هم مدل های بسته بندی قوطی فلزی، کاغذی و … (براساس نوع تقاضای خریدار) بوده است. پس می توانید سفارشات خود برای خرید عمده سوهان کنجدی عسلی فله ای و مدل بسته بندی شده از تولیدات سوهان کنجدی اصفهان بلداجی بهره مند گردید.

گز سوهان

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید