مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات شکلات گز پشمکی پسته ای

آنچه در این مقاله می خوانید...

تولیدات صادراتی گز شکلاتی در بازارمرکز فروش صادراتی گز پشمک پسته ای عمده
گز پسته شکلاتی

گز شکلاتی

گز شکلاتی محصولی تولیدی از تولیدات گز ۸۰ درصد با پشمک تبریز بوده است، محصولی ترکیبی از گز و پشمک با مغز پسته ای که در نوع فله ای و بسته بندی پت کریستالی عرضه شده که در این بخش برای سفارشات صادراتی این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید.

تولیدات صادراتی گز شکلاتی در بازار

سوغات تبریز

تولیدات صادراتی صورت گرفته از نوع تنقلات شیرین را می توان دنیای از انواع و اقسام مدل شیرینی جات دید و معرفی کرد که البته هر یک از تولیدات ارائه شده مربوط به بخش های مختلفی از مراکز استانی بوده اند به عنوان مثال می توان به نوعی از شیرینی جات سنتی و اصیل ایرانی اشاره کرد که دارای تولیدات گز بوده اند و این محصول را می توان با قدمتی چندین و چند ساله معرفی کرد که تا به امروز توسط استادکاران ماهر و حرفه ای با تجربیات به ارث برده شده از نسل های گذشته تا به امروز به بهترین نحو و شکل از محصول گز سکه ای اصفهان را به بازار کشور و حتی بازارهای جهانی ارائه داده اند. این گز تولید شده نیز دارای چندین و چند مدل بوده که براساس نوع ذائقه با سلیقه های مختلف تهیه و تولید شده اند مانند گز لقمه ای و آردی با گز سکه ای و همانطور که گفته شد هر یک از این گزها برای خود به چند بخش از تولیدات تقسیم بندی می شوند.

گز پسته شکلاتی

 و اما از دیگر تنقلات شیرین ایرانی که در قطب های تولیدی چون تبریز تهیه می گردد پشمک نام برد و این محصول با توسط واحد های تولید کننده ی بسیار بزرگ و کوچک از کارگاه های تولیدی ان را ارائه می دهد که به محصول پشمک معرفی شده است. این پشمک باز خود به دو گروه پشمک الیافی با لقمه ای روکش دار شکلاتی تقسیم بندی می شود و می توان گفت هر دو حالت تولیدی از این محصول پرطرفدار و پرفروش می باشد. یکی از محصولات تولیدی پشمک، گز پشمک نام دارد که دارای یک روکش شکلاتی شیری با مغز پسته ای بوده البته همراه با ترکیبی از گز و پشمک بصورت لقمه ای دوسر پیچ در نوع فله ای و بسته بندی پت کریستالی در بازار امروزی عرضه می شود و یکی از برندهای معروف تولید کننده ی این محصول در بازار کشور گز پشمک حاج عبدالله می باشد.

گز پسته شکلاتی

مرکز فروش صادراتی گز پشمک پسته ای عمده

در این بخش انچه از محصولات تولیدی گز شکلاتی با گز پشمک شکلاتی برای صادرات به بازارهای جهانی و پخش بازارهای داخلی عرضه می گردد با توجه به معرفی های صورت گرفته از این محصول بوده که براساس نوع متفاوت محصول هر یک با نرخ قیمت های متفاوت اما مناسب درب کارخانه ای عرضه می گردد. پس می توانید جهت ثبت سفارشات صادراتی خود از محصولاتی چون انواع گز شکلاتی پسته ای و گز پشمک شکلاتی و دیگر انواع گزهای تولیدی و پشمک از پایتخت گز ایران با ما در ارتباط باشید.

گز پسته شکلاتی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید