مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش عمده گز بدون مغز ساده اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با فرآیند تولید گز سنتیخرید گز آردی بدون مغز ساده فله ای

در سراسر کشور انواع گز بدون مغز ساده اصفهان به روش های عمده و کلی توسط شعب و نمایندگی های مربوطه در سطح مراکز خرید پخش و توزیع می شوند سپس به صورت بسته بندی یا فله ای به مصرف کنندگان عرضه می گردند

پخش عمده گز بدون مغز ساده اصفهان

آشنایی با فرآیند تولید گز سنتی

آشنایی با فرآیند تولید گز سنتی تولید گز سنتی حداقل ۸ ساعت طول می کشد زیرا مقدار قابل توجهی باید به آن سفیده تخم مرغ اضافه شود . این محصول شامل مقدار فراوانی پروتئین،  ویتامین ،  مواد معدنی و غیره است زیرا حجم زیادی از انواع مغزها مثل پسته و بادام را به آن می افزایند.

اما در نقاط مختلف ایران برای تهیه و تولید گز به مواد اولیه مانند سفید تخم مرغ، هل، گلاب، مغز پسته و بادام و گلاب نیاز داریم تا بتوانیم یه نوع شیرینی گزی خوشمزه را تولید کنیم.

برای ساخت گز به شیوه سنتی ابتدا در داخل یک ظرف بزرگ آب و شکر را مخلوط می کنند آنقدر هم می زنند که شکر داخل آب حل شود سپس به مدت ۲۰ دقیقه روی حرارت کم می گذارند تا جوش بیاید.

در لحظه آخر به آن گلوکز یا جوش بادکا به همراه انگبین یا هر نوع مواد افزودنی اضافه می کنند سپس ظرف را از روی حرارت برمی دارند.

بعد مواد تهیه شده را داخل پاتیل پخت منتقل می نمایند و آن ها را با استفاده از پارو مخصوص هم می زنند تا روی حرارت آب داخل مواد تبخیر شود و ماده ای غلیظ با دست آید.

در این مرحله حرارت باید حدود  70 الی ۸۰ درجه باشد و باید آن قدر مواد را هم زد و حرارت داد تا به یک سیاه چاشنی تبدیل گردد.

در مراحل بعدی کار سفید زنی، مغز دهی، رسیدگی، چونه گیری، برش لقمه ای و در نهایت پرس انجام می گیرد که هر کدام از این مداحل یک فرایند طولانی می باشد و به زمان زیادی نیاز دارد.

خرید گز آردی بدون مغز ساده فله ای

خرید گز آردی بدون مغز ساده فله ای خرید گز بدون مغز ساده به روش های مختلف امکان پذیر است و تمامی مصرف کنندگان می توانند با انتخاب بهترین روش خرید انواعی از این گزها را سفارش دهند.

امروزه اغلب سفارشات به صورت آنلاین و اینترنتی صورت می گیرد که این کار مزایای بسیاری از جمله جلوگیری از اتلاف وقت را به همراه دارد.

روزانه مقدار قابل توجهی از گز آردی ساده در بین مناطق مختلف ایران توسط مشتریان و مصرف کنندگان به صورت بسته ای یا فله ای خریداری می شود.

خرید گز فله ای نسبت به نوع بسته بندی شده بهتر است زیرا کارخانه های تولیدی هزینه ای برای بسته بندی این محصول صرف نکرده اند.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید