مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش انواع گز ۵۰۰ گرمی فله پسته/مخلوط/بادام

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مدل های بسته بندی گز مغزدار فله ایتفاوت تولیدات گز 500 گرمی فله ای با 500 گرمی جعبه ای چیست؟مرکز تولید و پخش انواع گز مغزدار فله ای 500 گرمی

انواع گز فله ای در مدل های ۵۰۰ گرمی و ۱۰۰۰ گرمی در نوع بی مغز و مغزدار پسته ای، بادام و گز مخلوط بصورت عمده در هر بخشی از بازار کشور توزیع و پخش می گردد که برای ثبت سفارشات می توانید با ما در ارتباط باشید.

انواع مدل های بسته بندی گز مغزدار فله ای

انواع مدل گز تولیدی در قطب های تولید کننده ی گز که متعلق به پایتخت گز ایران اصفهان بلداجی بوده است می دانیم که با مجموعه واحد های تولید کننده ی بسیاری همراه بوده است و هر کدام از این واحد ها برای خود صورت های متفاوت و متنوعی از تولیدات را در نظر گرفته اند و با بالاترین کیفیت و طعم روانه ی بازار مصرف می نمایند. پس دسته های تولیدی از گز هم همان صورت های قدیمی از تولید چون گز لقمه ای و گز آردی می باشد.

و هر کدام از دو نمونه ی نام برده در تولیدات به خود مجموعه هایی از خصوصیت ها و ویژگی های خاص و منحصر به فردی را اختصاص داده اند و یکی از ویژگی ها در امر تولیدات گز مربوط به نوع بسته بندی محصول می باشد و این انواع مدل های بسته بندی از گز برگرفنه در تولیدات گز بسته بندی با گز فله ای. که هر دو مدل گز فله ای و بسته بندی برای خود دنیایی از طرح های متفاوت با وزن های گوناگون را تشکیل داده است.

به عنوان مثال می توان به تولیدات مدل های بسته بندی از گز های فله ای اشاره کرد. این گز فله ای در صورت های ابتدایی از تولید در نوع فله ای در کارتن به وزن های ۵ کیلوگرمی پر می شدند که رفته رفته با توجه به درخواست بازار و جهت زیبایی محصول از نظر بسته بندی طرح هایی را در نظر گرفتند و نوع بسته بندی فله ای صورت هایی از پک های پاکتی به وزن های ۵۰۰ گرمی با ۱۰۰۰ گرمی را ارائه نمودند که باز به همان وزن های فله ای در کارتن چیده شدند که البته نوع بسته بندی های پاکتی از گز فله ای تنها برای تولیدات گز مغزدار نبوده و در تولیدات گز بی مغز روکشدار سوهانی نیز مصرف می شود.

تفاوت تولیدات گز ۵۰۰ گرمی فله ای با ۵۰۰ گرمی جعبه ای چیست؟

خب همانطور که گفته شد واحد های تولیدی از تولید کنندگان گز در کشور، هر کدام برای تولیدات خود طرح هایی از بسته بندی را در نظر می گیرند و یکی از وزن های واحد از بسته بندی گز در بین تولید کنندگان گز به وزن ۵۰۰ گرمی بوده است و این وزن ۵۰۰ گرمی گز هم در نوع فله ای پاکتی ارائه گردیده است و هم در نوع جبعبه ای کادویی تهیه و تولید گردیده است. اینکه تفاوت تولیدات گز ۵۰۰ گرمی فله ای با ۵۰۰ گرمی جعبه ای در چیست می توان گفت از نظر تعداد گز و حتی طرح بسته بندی تا حدودی با یکدیگر متفاوت بوده اند ولی پر شده از یک محصول به همان کیفیت و طعم می باشند.

مرکز تولید و پخش انواع گز مغزدار فله ای ۵۰۰ گرمی

بنابر مستقر بودن مرکز های تولید کننده ی گز در قطب های تولیدی گز کشور، در این بخش از مجموعه فروش اینترنتی که یکی از مرکز های تولید کننده ی گز در اصفهان نیز بوده برای تهیه و خرید اسان با دسترسی ساده تر از تولیدات کلیه ی انواع گز های ۵۰۰ گرمی فله ای پاکتی با مدل های کادویی از درصد های متفاوت تا طعم های گوناگون انگبین دار با قیمت های مناسب، خوب و تولیدات به روز و تازه ی گز بهره مند گردید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید