مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز مظفری بصورت عمده در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده تولیدات گز مظفری اصفهانمحصولات ویژه گز مظفری اصفهانانواع گز طعم دار بیدمشکی مظفریعمده گز مظفری در تهران با قیمت مناسب
گز مظفری

گز مظفری در تهران بصورت عمده و توسط عاملانی چون نمایندگی های پخش در سرتاسر بازار تهران عرضه می نمایند که بنابر وجود تنوع در تولیدات هر یک از این انواع گز مطفری اصفهان با قیمت متفاوت اما دست اول و به نرخ کارخانه توزیع می گردد.

گز مظفری

[toggle title=”قنادی مظفری” state=”open”]قنادی مظفری در سال ۱۳۱۰ در شهر اصفهان توسط مرحوم حاج محمد علی سید مظفری افتتاح گردید و انواع شیرینی جات، گز، سوهان و شربت آلات در این مؤسسه تولید می گردید. سپس از دهه ۱۳۴۰ به مدیریت حاج حسین سید مظفری تمرکز تولید از شیرینی جات مختلف به سمت گز و سوهان معطوف گردید و سعی بر آن شد که از مواد درجه یک محصولات برتر و با کیفیت تولید و به مشتریان عرضه گردد.[/toggle]

گز مظفری

عمده تولیدات گز مظفری اصفهان

گز را یکی از شاخص ترین نوع شیرینی می توان نام برد به این دلیل که از ارزش غذایی بالای برخودار بوده است و از هیچ گون مواد نگهدارنده ای در تولید ان مصرف نشده بنابراین برای هر گروه سنی من جمله کودکان بهترین تنقلان شیرین بشمار می رود.

گز مظفری

و اما می پردازیم به برند تولیدی از گزهای اصفهان بنام گز مظفری که می توان من جمله برندهای نام برد که با قدمت چندین ساله ی خود در تولید گز بهترین ها را روانه ی بازار مصرف نموده است. عمده تولیداتی که این برند گز اصفهان عرضه نموده است تولیداتی از قبیل گز با طعم های متنوع و درصد مختلف مغزیجات پسته بادام می باشد.

محصولات ویژه گز مظفری اصفهان

همانطور که گفته شد تولیداتی متنوع از قبیل گزهای لقمه ای آردی را دارا بوده است اما بخشی از تولیدات این برند در رده ی تولیدات نوع گزهای ویژه و مخصوص بوده است که این محصولات تولیدی از گزهای ویژه به این ترتیب بوده اند اعم از:

گز لقمه مخصوص پسته بیدمشک
گز مخصوص لقمه ای ۴۰%
گز لقمه ای مخصوص پسته بیدمشک
گز لقمه ای مخصوص پسته بیدمشک

 

انواع گز طعم دار بیدمشکی مظفری

می توان گفت که هر واحد تولیدی گز در اصفهان با اینکه نمونه های یکسان از تولیدات گزهای لقمه ای آردی را دارا بوده اند اما بنابر وجود درجه های کیفی متفاوت در مواد اولیه می تواند کمی در کیفیت تاثیر گذار بوده باشد علاوه بر این تنوع و تفاوت در بین واحد های تولیدی طعم های لحاظ شده است که هر بخش تولیدی طعمی را به می دهد.

گز مظفری

برای مثال می توان به طعم های تولیدی از گزهای مظفری اشاره کرد که یکی از طعم های لحاظ شده طعم تولیدی گز بیدمشکی بوده است و تولیدات ارائه شده از گز با طعم بیدمشکی به این صورت بوده است عبارتنداز:

  1. گز سکه ای بیدمشکی
  2. گز آردی بیدمشکی
  3. گز لقمه ای بیدمشکی

گز مظفری

عمده گز مظفری در تهران با قیمت مناسب

به این ترتیب وجود این انواع گز مظفری متشکل از تولیدات گزهای با مغز پسته بادام و طعم های از انگبین های گیاهی با بیدمشک بوده است که از درصد های متفاوت مغزها تهی و تولید و بخشی از تولیدات در بازارهای تهران به فروش می رسد. قیمت فروش هر یک از محصولات تولیدی گز مظفری در تهران بنابر وجود ویژگی های متفاوت در تولید متغیر بوده اند.

گز مظفری

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید