مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز فردوس بلداجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

شرکت گز فردوس بلداجیلیست پرفروش ترین محصولات گز فردوس بلداجیبهترین تولیدات گز مغز پسته ای فردوسانواع گز فردوس بلداجی با قیمت مناسب
گز فردوس بلداجی

گز فردوس بلداجی و سایر برندهای تولید کننده ی گز پایتخت ایران از عرضه کنندگان گز مرغوب و درجه یک اعم از تولیدات گوناگون گزهای لقمه ای آردی را دارا می باشند و بنابر تنوع در تولید می توان با قیمت های فروش متفاوتی تهیه کرد.

گز فردوس بلداجی

شرکت گز فردوس بلداجی

این حرفه ی تولید گز در ابتدا در اصفهان رایج بود و از سوغات این شهر محسوب می گردید اما امروزه شاهد این هستیم که گز با نام گز بلداجی نیز عجین شده است. و واحدهای تولیدی بسیاری را در خود جای داده است مانند شرکت گز فردوس بلداجی. این شرکت تولید کننده ی گز در بلداجی را می توان از اولین تولید کنندگان گز در این منطقه نام برد که در سال ۵۲ آغاز به فعالیت نمود و تولیداتی متنوع از انواع گز با بهترین طعم و کیفیت را روانه ی بازار مصرف نموده است.

گز فردوس بلداجی

لیست پرفروش ترین محصولات گز فردوس بلداجی

همانطور که گفته شد تولیداتی متنوع از انواع گزها را این برند گز فردوس بلداجی در بازار مصرف گز کشور ارائه نموده است و هر یک بنابر ویژگی های متفاوت در تولید بهترین از هر لحاظی انتخاب شده اند البته ناگفته نماند که دارای تنوع بالای از مدل های مختلف بسته بندی ها نیز بوده است که برخی نیز به عنوان پرفروش ترین برگزیده  شده اند،

گز فردوس بلداجی

اما برای دسته بندی کردن محصولات پرفروش از تولیدات گز فردوس در بازار ایران و صادرات را می توان به چند مدل از تولید گز دسته بندی کرد که در ادامه به معرفی انها می پردازیم.

  1. گز آردی پست طرح اردیبهشت ۴۴%
  2. گز لقمه ای پسته طرح کاشان ۱۸%
  3. گز لقمه ای پسته طرح مینیاتور ۴۰%
  4. گز لقمه ای پسته طرح فردوس ۱۸%

گز فردوس بلداجی

بهترین تولیدات گز مغز پسته ای فردوس

خب در بخش قبل اشاره ای به پرفروش ترین محصولات تولیدی از گزهای این برند کردیم و اما در این بخش نیز به معرفی بهترین تولیدات از گزهای مغز پسته ای ان می پردازیم. نوع تولیدات گز مغز پسته ای ان مجموعه تولیداتی از قبیل گزهای چون

  • گز مغز پسته ای آردی
  • گز مغز پسته ای لقمه
  • گز مغز پسته ای سفارشی
  • گز مغز پسته ای سکه ای

گز فردوس بلداجی

هستند. حال اینکه بهترین های این گز پسته ای فردوس همچون پرفروش ترین ها کدام یک از گزها می باشند می توان به دسته های متفاوتی از تولیدات صورت گرفته تقسیم بندی کرد اعم از طرح های مختلف بسته بندی که بخشی از این انتخاب را به گزهای پرفروش این برند مرتبط می کنیم و سایر این گزهای مغز پسته ای اعم از:

  • گز آردی طرح رویا
  • گز آردی طرح خورشید
  • گز سکه ای طرح تارا
  • گز لقمه ای طرح خاتون
  • گز لقمه ای طرح طاووس

نمایندگی خرید انواع گز

انواع گز فردوس بلداجی با قیمت مناسب

پس دیدم که این برند گز فردوس بلداجی لیستی از محصولات گزهای لقمه ای تا آردی و گزهای سکه ای را دارا می باشد و هر مدل از گزها نیز برای خود دنیای از طرح های زیبا و شکیل بسته بندی را دارا هستند که برخی از انها در بازار پرفروش ترین معرفی شده است. گذشته از این قیمت فروش هر یک از این انواع گزهای فردوس با نرخ قیمت های متفاوتی طبقه بندی شده اند و از قیمت فروش هر برند دیگری در پایتخت گز ایران متفاوت تر می باشد.

نمایندگی خرید انواع گز

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید