مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع گز مخلوط+پسته+بادام ۱۰%

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت انواع گز در بازار به چه چیزی بستگی دارد؟تفاوت بین تولیدات قیمت گز 10% در چیست؟فروش انواع گز 10% مغزدار فله+کادویی
گز لقمه ای شاهکار

گز لقمه ای اصفهان

قیمت انواع گز در بازار که بستگی به نوع محصول ارائه شده در بازار دارد، در این بخش از مرکز فروش اینترنتی عرضه ی عمده تولیدات این گز ۱۰% با مغز پسته بادام و مخلوط در نوع فله ای و کادویی با قیمت مناسب در تمامی بازار های کشور عرضه می گردد.

قیمت انواع گز در بازار به چه چیزی بستگی دارد؟

گز یکی از شیرینی جات های ایرانی بوده است که می توان گفت از گذشته تا به امروز در بازار های فروش به چشم می خورده و تا امروز به همان طعم و مزه ی سنتی در بازار توزیع گردیده است. این شیرینی در قطب های تولیدی ان چون اصفهان با بلداجی تهیه تولید و عرضه می گردد به گونه ای که امروزه براساس متنوع بودن در بین تمامی انواع شیرینی جات ها با طعم های بی نظیر و ارزش عذایی بالایی که دارا بوده بخشی از این محصول نیز در بازار های صادراتی قرار گرفته است.

گز آجیلی

و اما تولیدات ارائه شده از این شیرینی معروف به تولیدات گز لقمه ای با گز اردی بوده است و هر کدام از این دو مورد تولید شده به چند بخش تولیدی با طعم های متنوع از درصد های بالا و پایین مغز های پسته، بادام با مخلوط را تشکیل داده است که بخشی از تولیدات را نیز می توان در نوع تولیدات سفارشی، مخصوص دید که ویژه ی بازار های خاصی تهیه می شوند. و اما قیمت های مربوط به انواع گز در بازار به این موارد بستگی دارد که از چه نوع گزی بوده، چه طعم هایی از انگبین های گیاهی را شامل می شود و یا گز چند درصد می باشد.

گز پسته

تمامی موارد نام برده از عوامل تاثیر گذار بر قیمت خرید فروش گز در بازار می شود پس می توان این شیرینی را با قیمت های متفاوتی از تولیدات تهیه کرد که هر بخشی از بازار هم با توچه به نوع مشتریان خود که درخواست های خرید از این شیرینی را دارند در صدد تهیه و خرید همان مدل هستند اعم از گز های مغزدار تا تولیدات گز بدون مغز، تمامی انها برای خود فروش فوق العاده ای را دارند.

انواع گز مغز پسته

تفاوت بین تولیدات قیمت گز ۱۰% در چیست؟

خب یکی از ویژگی هایی که در تولیدات گز به کار می رود مربوط به تولیدات گز با درصد های بالا و پایین از مغز هایی چون پسته و بادام می باشد که در نوع ترکیب این دو مغز گز مخلوط معرفی و تولید شده است. خب از درصد های تولیدی گز مغزدار می توان به تولیدات گز ۱۰%، ۱۸%، ۲۰%، ۳۰%، ۴۲% و … اشاره کرد. در اصل هر شرکت تولید کننده ای درصد های متفاوتی را برای تولیدات خود لحاظ می کند.

انواع گز مغز پسته

و این بخش یکی از درصد های درنظر گرفته شده مربوط به گز ۱۰% بوده و می توان گفت نمونه ی گز ارزان قیمت در بین گروه تولیدات گز مغزدار محسوب می شود. البته براساس تولیدات گز ۱۰% در نوع گز ۱۰% پسته، و یا گز ۱۰% مخلوط و بادام باز یک تفکیک قیمتی می توان لحاظ کرد که نوع گز ۱۰% پسته گران قیمت تر و گز ۱۰% باذام ارزان قیمت ترین بوده است. که در صورت هایی از تولیدات گز ۱۰% کیلویی تا گز ۱۰% کادویی را شامل می گردد.

انواع گز مغز پسته

فروش انواع گز ۱۰% مغزدار فله+کادویی

پس به این ترتیب فروش و تولیدات گز ۱۰% مغزدار پسته، بادام و مخلوط این بخش همراه با معرفی و ارائه ی تولیدات گز ۱۰% فله ای تا گز کادویی از وزن های مختلف را تشکیل داده است مانند گز ۱۰% کادویی ۲۵۰ گرمی الی ۴۵۰ گرمی را شامل می شود. که با قیمت مناسب برای هر بازار فروشی ارائه می دهیم. تولیدات گز این بخش همراه با تولیدات به روز و تازه ی گز همراه با یکی از طعم های انگبین های سنتی می باشد.

گز لقمه ای شاهکار

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید