مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت انواع گز فله بدون مغز اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه گز ساده خانگیپخش بهترین گز لقمه ای مغز پسته فله اصفهان

سوهان عسلی پسته ای یکی از تنقلات عید محسوب می شود که از طرفداران خاصی برخوردار است و بیشتر به عنوان سوغاتی خریداری می شود. گز فله اصفهان به دو صورت مغز دار و بدون مغز به فروش می رسد و هر کدام دارای قیمت های مختلفی هستند. قیمت این محصول بستگی به نوع موادی دارد که در ساخت آن به کار می رود. شهر اصفهان یکی از مراکز تولید محسوب می شود.

قیمت انواع گز فله بدون مغز اصفهان

طرز تهیه گز ساده خانگی

طرز تهیه گز ساده خانگی

برای تهیه کردن کیک سنتی خانگی ابتدا آب و شکر را داخل یک ظرف مناسب ریخته و روی حرارت قرار می دهیم تا به صورت شربتی طلایی رنگ در آید. پس از آن مقداری سفید تخم مرغ را به طور جداگانه با همزن مخلوط می کنیم تا به خوبی سفت شود. بعد از آن گلوکز را درون ظرفی که دارای شربت می باشد می ریزیم و خوب هم می زنیم تا مواد حالتی کش دار پیدا کنند.

در مرحله آخر سفید تخم مرغ را به مواد آماده شده اضافه می کنید و همچنان مخلوط می کنید تا یکدست و یکنواخت شوند، بعد از آن می توانید مقداری مغز پسته و بادام را به آن اضافه کنید تا طعم و مزه بسیار متفاوتی پیدا کند.

گز لقمه ای اصفهان از شهرت بسیار بالایی برخوردار است و کاملاً شناخته شده می باشد، به طوری که بسیاری از کشورهای همجوار خواهان این کالا می باشند. این محصول پرمصرف در بیشتر جشن ها و اعیاد مختلف به کار می رود.

پخش بهترین گز لقمه ای مغز پسته فله اصفهان

پخش بهترین گز لقمه ای مغز پسته فله اصفهان

پخش بهترین گز لقمه ای مغز پسته به وسیله مراکز معتبری انجام می شود که سال ها در این زمینه فعالیت داشته اند. پخش بیشتر به صورت فله یا بسته بندی انجام می شود. عمده فروشی به عنوان یکی از روش های قدیمی و شناخته شده است که مورد توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گرفته و از محبوبیت بالایی برخوردار می باشد.

توزیع کنندگان برای سرعت بخشیدن به کار خود از ارگان های دیگر کمک می گیرند، که این امر زمینه را برای تولیدات بیشتر فراهم می کند و سود دهی را تا حد بالایی افزایش می دهد. اگر این مراکز کار خود را با دقت و هوشیاری بالایی انجام دهند می توانند مشتریان دائمی بیشتری را جذب نمایند. مراکز پخش به طور شبانه روزی در حال فعالیت می باشند و اجناس را با ساده ترین روش ها در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند.

فروشگاه گز اصفهان نمونه های مختلفی از این ماده خوراکی را در بازارهای داخلی عرضه می کند تا خریداران انتخاب های وسیع تری داشته باشند.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید