مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید انواع گز اثلی ۳۰۳ بلداجی مخصوص

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های تولیدات مخصوص گز اثلی بلداجیمرکز خرید انواع گز 303 بلداجی عمده
گز اثلی بلداجی

گز اثلی بلداجی

گز اثلی بلداجی باز یکی دیگر از برندهای برتر و محبوب تولید کننده ی گز در پایتخت گز ایران بوده است که برای خرید انواع گز مخصوص و یا تولیدات ساده اما مخصوص و باکیفیت از این برند گز اثلی ۳۰۳ بلداجی را می توانید در این نمایندگی فروش تهیه نماید.

ویژگی های تولیدات مخصوص گز اثلی بلداجی

خب همانطور که گفته شد در پایتخت گز ایران مجموعه واحدهای تولیدی بسیاری از کارگاه ها تا کارخانجات تولیدی بسیاری موجود هستند که هر یک به نوبه ی خود تولیداتی متنوع از انواع و اقسام گوناگون گزها را دارا بوده اند. برای مثال یکی از برندهای مخصوص گز بلداجی که براساس درجه ی کیفی بالایی که در تولیدات خود دارا بوده معروف و مشهور بازار گز ایران بوده است گز اثلی ۳۰۳ بلداجی نام دارد.

گز اثلی بلداجی

این برند تولید کننده تولیداتی از قبیل انواع گز لقمه ای با آردی را دارا بوده اما با درصد مغزهای بالا و پایین از تنوع بالای بسته بندی برخودار می باشد. درصد های پایین از تولیدات گز را می توان به گزهای معمولی اشاره کرد که نوع تولیدات گز مخصوص ان می تواند شامل درصد های بالا از مغزهای پسته ای و بادام با طعم های اصلی از انگبین های گیاهی را تشکیل دهد مانند:

  1. گز انگبینی پسته ۴۲%
  2. گز انگبینی پسته ۳۸%
  3. گز شیرخشتی پسته ۳۸%
  4. گز ترنجبینی بادام ۳۸%
  5. گز مغز مخلوط ۲۸%
  6. گز مغز پسته ۲۸%
  7. گز مغز پسته ۱۸%
  8. گز مغز مخلوط ۱۸%

سایر تولیدات ارائه شده از نوع گز مخصوص اثلی بلداجی را می توان به تولیدات گز سوهانی لقمه ای ان اشاره کرد که باز همچون گز ان باکیفیت و مرغوب می باشد که در نوع فروش فله ای عرضه می شود. بازار فروش گز مخصوص بلداجی از برند گز اثلی ۳۰۳ را بازارهای فروش خاصی را می توان نام برد که شامل طرفداران این برند در بازار کشور با بازارهای جهانی گردیده است.

گز اثلی بلداجی

مرکز خرید انواع گز ۳۰۳ بلداجی عمده

پس طبق معروفی صورت گرفته شده از گز اثلی بلداجی که شامل وجود چند مدل از انواع گز بادام با پسته ای لقمه ای و آردی بودند در این بخش از مرکز فروش اینترنتی می توانید سفارشات خرید خود را به طور مستقیم از بخش تولیدی خریداری نماید که در این سفارشات خرید فروش های عمده برای پخش در بازار کشور با بازارهای جهانی عرضه می شود.

گز اثلی بلداجی

در اصل سریع ترین روش ممکن برای عمده خریداران گز در سراسر بازار کشور را فراهم ساخته ایم تا در زمان کمتر با قیمت های مناسب به طور مستقیم از واحدهای تولیدی انواع گز خریداری گردد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

تماس بگیرید