مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید و صادرات گز سوهانی به عراق

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده انواع گز تولید کشور در بازار عراقسفارشات تولیدی گز سوهانی برای بازار عراق چیست؟مرکز تولید و فروش صادراتی انواع گز سوهانی به بازار جهانی

صادرات گز ایرانی به بازار عراق برگرفته از مجموعه تولیدات متنوع انواع و اقسام گوناگون این محصول بوده که پیشنهاد این بخش از صادرات گز به عراق تولیدات گز روکشدار سوهانی، سوهان گزی معروف لقمه ای از نوع تولیدات فله ای تا بسته بندی پاکتی می باشد.

عمده انواع گز تولید کشور در بازار عراق

گز یکی از محصولات تولیدی کشور از زمان های دور تا به امروز بوده که در گذشته به عنوان هدیه این محصول پیشکش میشده است که رفته رفته با گذشت زمان این محصول به عنوان محصول صادراتی به کشور های مختلف جهانی معرفی شد و در بازار امروزی بسیار پرطرفدار و پرفروش بوده با وجود اینکه این محصول پوشش داده شده در تمامی بازار های ایرانی معرفی و شناخته شده است که این امر در این دوره برای اکثریت کشور های جهانی نیز به همین ترتیب بوده و مورد معرفی و شناخت شده است.

به عنوان مثال یکی از کشور های خریدار گز ایرانی کشور های همسایه من جمله کشور عراق بوده است و این کشور عمده تولیدات از انواع و اقسام گوناگون گز های ایرانی را خریدار بوده است اعم از تولیدات گز اصفهان تا گز بلداجی از تمامی انواع نمونه های تولیدی چون گز لقمه ای، گز آردی که هر کدام از این دو مورد ویژگی های متفاوت را در تولیدات به خود اختصاص داده اند. تمامی این انواع گز های نام برده صورت هایی از تولیدات گز کیلویی با گز های کادویی را شامل می شوند و هر کدام به طور مجزا در تمامی بازار های فروش عراق توزیع شده اند.

سوهان گز فله ای

سفارشات تولیدی گز سوهانی برای بازار عراق چیست؟

یکی از درخواست های خرید گز در بازار عراق مربوط به گروه تولیدی از تولیدات گز بدون مغز بوده است و این گز بدون مغز مورد پسند بازار عراق تولیدات گز روکشدار سوهانی، و یا همان سوهان گزی لقمه ای معروف می باشد. این گز سوهانی که برش گز لقمه ای را دارا بوده در نوع سلفون های متالایز با شفاف بوده که از نظر بسته بندی هم در نوع فله ای تا بسته بندی پاکتی را دارا بوده و در وزن های یک کیلوگرمی تا نیم کیلویی ارائه می گردد.

گز در بازار پاکستان

عمده درخواست های بازار عراق از خرید گز سوهانی تولیدات نوع گز سوهانی بسته بندی پاکتی یک کیلوگرمی در کارتن های ۶ کیلوگرمی بوده اند. این گز سوهانی تولید شده در نوع گز سوهانی زعفرانی با تزیین پودر نارگیلی بوده است.

سوهان گز فله ای

مرکز تولید و فروش صادراتی انواع گز سوهانی به بازار جهانی

پس به این ترتیب این بخش یکی از مجموعه واحد های تولید کننده ی این شیرینی اصی ایرانی گز بوده است که عرضه کننده ی کلیه ی انواع مدل های تولیدی گز من جمله تولیدات گز روکشدار سوهانی در انواع مدل های نام برده می باشد که جهت سفارشات خرید صادراتی می توانید با ما و از طریق راههای ارتباطی در تماس باشید.

سوهان گز فله ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید