مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز لقمه ای نیم کیلویی اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع بسته بندی گزمرکز فروش بهترین گز کیلویی بسته بندی در اصفهان
گز فوق ممتاز

گز کیلویی اصفهان یکی از خوشمزه ترین و مقوی ترین انواع مختلف این کالا است که از قیمت مقرون به صرفه ای برخوردار می باشد. این محصول انواع و مدل های متنوعی دارد که از جمله آنها می توان به گز لقمه ای اشاره کرد. قیمت خرید این محصول با توجه به مدل آن تعیین می شود. برای مثال گز های لقمه ای از نرخ متفاوت تری در مقایسه با گز های ساده برخوردار هستند.

قیمت گز لقمه ای نیم کیلویی اصفهان

آشنایی با انواع بسته بندی گز

آشنایی با انواع بسته بندی گز گز یکی از خوشمزه ترین و مقوی ترین انواع خوراکی سنتی ایران است که از سوغاتی های پرطرفدار شهر های اصفهان و قم می باشد. این محصول ارزشمند فواید درمانی بسیار زیادی دارد و در تولید آن از انواع پسته و بادام استفاده می شود. تولید این کالا طی مراحل مختلفی انجام می شود که از اصلی ترین این مراحل می توان به بسته بندی این محصول اشاره کرد.

بسته بندی انواع گز اصفهان یکی از مهمترین فاکتور هایی است که افراد در زمان خرید به آن توجه می کنند. هر چه بسته بندی این کالا زیباتر و شکیل تر باشد، تقاضا برای خرید و سفارش آن بیشتر خواهد شد. این امر باعث شده تا بسیاری از تولید کننده به نوع بسته بندی محصولات خود توجه کنند. بسته های گز به دو صورت پلاستیکی و کاغذی می باشد. بسته های کاغذی مناسب ترین جنس برای نگهداری این محصول هستند.

این بسته ها به گونه ای طراحی شده اند که می توان انواع گز سنتی ایرانی را برای مدت زمان طولانی نگهداری کرد. بسته بندی های این کالا ابعاد و اندازه بخصوصی دارند و اندازه این بسته ها به میزان حجم گز قرار گرفته شده در آن بستگی دارد. هر چه حجم گز بیشتر باشد، سایز این بسته ها نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

مرکز فروش بهترین گز کیلویی بسته بندی در اصفهان

مرکز فروش بهترین گز کیلویی بسته بندی در اصفهان بزرگترین بازار فروش گز کیلویی با کیفیت و درجه یک در شهر اصفهان قرار دارد. اصفهان قطب اصلی تولید گز های پسته ای در ایران است که این محصولات را با کیفیت بالا و قیمت مناسب در دسترس مشتریان گرامی قرار می دهد. این محصولات در بسته بندی های متفاوت و زیبا در بازار به فروش می رسد و دارای طعم های متنوعی است.

این سایت بزرگترین و با سابقه ترین فروشنده بهترین گز کیلویی بسته بندی شده در اصفهان است که این محصولات را با مناسب ترین قیمت و بالا ترین کیفیت در دسترس مشتریان گرامی و ارجمند قرار می دهد. ارسال کالا در این مرکز در سریع ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید