مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت سوهان گزی فله نارگیلی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده تولیدات انواع سوهان گزیفروش سوهان گزی فله نارگیلی با قیمت مناسب
سوهان گزی

گز سوهان

سوهان گزی که از نمونه های پرطرفدار گز لقمه ای بدون مغز محسوب می گردد در این بخش از مرکز فروش بصورت عمده در نوع تولیدات گز سوهان فله ای و بسته بندی پاکتی با طعم نارگیلی جهت پخش و فروش سراسر بازار داخلی و صادرات به کشورهای جهانی عرضه می نماید.

عمده تولیدات انواع سوهان گزی

خب از محصولات تولید و ارائه شده ی گز در بازار می توان گفت که در مدل های گوناگونی تهیه و تولید می گردد و یکی از این تنوعات ارائه شده در تولید گز مربوط به طعم های مختلف ان بوده که از طعم سنتی تا صنعتی را شامل می گردد. و یکی دیگر از ویژگی های تولیدی گز هم مربوط به مدل برش گز بوده که در سه نوع گز لقمه ای، گز آردی با گز سکه ای تهیه و تولید می شود. و یکی از اصل های مهم در تولید گز این نوع مغز مصرفی در تولید گز بوده که البته مدل گزهای لقمه ای بدون مغز نیز وجود دارد که به گز سوهانی نیز معروف هستند. و اما مدل های گز مغزدار لقمه ای و یا هر مدل برش گزی از نوع گز پسته ای و بادامی با مخلوط بوده اند و شامل درصد مغزهای متفاوتی نیز بوده اند.

سوهان گزی

با اینکه تمامی این انواع گزها در بازار پخش و فروش پرطرفدار بوده اند یکی از محصولات جدید ارائه شده ی گز همان گز سوهانی بوده و این گز سوهانی در چندین و چند مدل تهیه شده است از نظر طعم و نوع و مدل بسته بندی ان. گز سوهانی در واحد های تولیدی گز اصفهان بلداجی با درجه های کیفی بالا و پایینی عرضه می شوند این گز سوهانی چون گز همراه با نام های تجاری متفاوتی در بازار ارائه شده و یکی از برندهای معروف و مشهور گز سوهانی اصفهان بنام گز سوهانی قربانی بوده که از طعم اعلا و کیفیت بالایی برخودار می باشد و طعم لحاظ شده در تولیدات ان گز سوهانی زعفرانی بوده است. و اما مدل های ارائه شده از سوهان گزی می توان به نوع بسته بندی انها اشاره کرد که اعم از:

  1. سوهان گزی فله ۴ کیلویی
  2. سوهان گزی فله پاکتی ۳ کیلویی
  3. سوهان گزی فله پاکتی یک کیلویی
  4. سوهان گزی فله پاکتی نیم کیلویی
  5. سوهان گزی فله پاکتی ۸۰۰ گرمی
  6. سوهان گزی فله پاکتی ۷۰۰ گرمی
  7. سوهان گزی کادویی ۲۵۰ گرمی

گز سوهان

فروش سوهان گزی فله نارگیلی با قیمت مناسب

قیمت های مناسب از انواع سوهان گزی فله در بازار کشور توزیع و پخش شده است و همانطور که گفته شد همراه با درجه های کیفی بالا و پایینی بوده اند، و با توجه به بازارهای پخش و فروش مختلف در کشور در این بخش از مرکز فروش آنلاین عرضه ی تولیدات متنوع برای نقاط مختلف از کشور پیشنهاد می گردد که می توانید با این مرکز در ارتباط بوده و سفارشات خود را به ثبت رسانید من جمله تولیدات سوهان گزی فله نارگیلی.

سوهان گزی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید