مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پولکی کنجدی نبات بلداجی عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی سوغات بلداجی پولکی نباتعمده فروشی پولکی کنجدی بلداجی در سراسر کشور
پولکی بلداجی

پولکی بلداجی

پولکی بلداجی هم جزء سوغات این منطقه و پایتخت گز ایران بوده است که در این بخش از مرکز فروش بصورت عمده از انواع طعم پولکی اعم از پولکی کنجدی و غیره با قیمت مناسب در سراسر بازار کشور عرضه و به فروش می رسد.

معرفی سوغات بلداجی پولکی نبات

گز بلداجی از نمونه های برتر شیرینی سنتی و اصیل ایرانی می باشد که بنابر وجود مراکز تولید متعدد از کارخانجات تا کارگاه های تولیدی متعدد محصولات را با نام های تجاری مختلفی معرفی می نمایند و منجر به این امر شده است که لقب پایتخت گز ایران را به خود اختصاص دهد. و از تولیدات ارائه شده ی این مرکز و پایتخت گز ایران بلداجی تولیداتی انبوه و عمده از انواع و اقسام گوناگون گزها را به بازار عرضه نموده اند که نمونه ی برتر و پرفروش گز بلداجی وجود انواع گز لقمه ای بوده که از نوع گز لقمه ای پسته، بادامی و مخلوط تشکیل شده که البته باز همراه با انواع طعم دهنده های انگبین گیاهی از درصدهای متفاوت مغز پسته بادام را تشکیل داده است.

پولکی بلداجی

و اما می پردازیم به یکی دیگر از تولیدات ارائه شده ی این قطب و پایتخت گز ایران بلداجی، که شامل مراکز تولیدی پولکی نبات نیز بوده و همچون تولیدات گز ان که متنوع بوده این تولیدات پولکی بلداجی نیز متغیر می باشد و در انواع طعم ها بسته بندی می گردد. این شیرینی خاص که بصورت تولیدات سکه ای شکل بوده حالی ترد و شکننده ای را دارا می باشد و دسته بندی انواع طعم تولیدی این پولکی های بلداجی اعم از:

  1. پولکی کنجدی
  2. پولکی نارگیلی
  3. پولکی لیمویی
  4. پولکی گل محمدی
  5. پولکی زعفرانی
  6. پولکی ساده
  7. پولکی زنجبیلی
  8. پولکی دارچینی
  9. پولکی نعنایی

پس این تولیدات پولکی بلداجی همانطور که نوع گز بلداجی با برندهای مختلف در سراسر بازار کشور دارای نمایندگی های پخش و فروش بوده است تولیدات نوع پولکی بلداجی نیز به این ترتیب می باشد و با ارائه ی نمایندگی های پخش و فروش این محصول را برای عمده خریداران ممکن می سازد.

پولکی بلداجی

عمده فروشی پولکی کنجدی بلداجی در سراسر کشور

به این ترتیب در این مرکز عمده فروش انلاین که دسترسی و خریدی آسان را برای عمده خریداران در سراسر کشور فراهم اورده ایم، با تماس از طریق راههای ارتباطی می توانید بهترین های تولید شده از پولکی بلداجی چون پولکی کنجدی و دیگر انواع طعم های نام برده را در نوع بسته بندی های مجزا و یا نوع پولکی های میکس طعم دار ۹ طعم و یا ۵ طعم خریداری نماید که براساس نوع وزن بسته بندی تا حدودی با نرخ قیمت های خرید فروش متفاوتی همراه هستند.

پولکی بلداجی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید