مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده پولکی نبات زنجبیلی اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی سوغات اصفهان پولکی نباتعمده فروشی آنلاین انواع پولکی نبات طعم دار
پولکی نبات اصفهان

پولکی نبات اصفهان

گز سکه ای آردی را که از دسته سوغات این منطقه می توان نام برد و معرفی کرد در این بخش بصورت فله ای و بسته بندی شده در اوازن مختلف با قیمت های مناسب از طعم های متنوع گیاهی و مغزدار من جمله تولیدات پولکی نبات زنجبیلی عمده عرضه و به فروش می رسد.

معرفی سوغات اصفهان پولکی نبات

پولکی نبات اصفهان

اصفهان که به دیار نصف جهان معروف و مشهور بوده بنابر وجود بنا و آثار تاریخی بسیار در خود شاهد این هستیم که هر ساله مسافران و گردشگران بی شماری را از سراسر جهان پذیرا بوده و این امر منجر شده است که با ورود مسافران کشورهای دیگر و استان های دیگر سوغات و شیرینی جات های اصفهان توسط این گروه گردشگر خریداری گردد که باعث توزیع و ارسال به بخش های مختلف جهانی گردیده و این امر منجر به این شده است که امروزه در بازارهای جهانی تقاضا برای تهیه و خرید نوع شیرینی جات های سنتی و اصیل ایرانی افزایش یابد، من جلمه سوغات و شیرینی سنتی و اصیل ایرانی که در اصفهان تهیه و تولید می گردد مربوط به شیرینی گز بوده که دارای قدمتی چندین و چند ساله بوده و هر ساله بر تقاضای بازار خرید گز صادراتی اصفهان افزوده می گردد. و این گز اصفهان که شهرت جهانی پیدار کرده است در بازارهای صادراتی اغلب برپایه ی تولیدات نوع گز لقمه ای سفارش و خریداری می گردد که این مدل از گز لقمه ای اصفهان خود به چند گروه تقسیم بندی می شود از جنبه های مختلف.

پولکی نبات اصفهان

و اما می پردازیم به معرفی نوع دیگر از شیرینی جات ها تولیدی قطب گز اصفهان که همچون گز این بخش دارای شهرت بسیاری بوده و ان هم پولکی نبات اصفهان بوده است. این محصول گرچه در برخی از نقاط کشور تهیه و تولید می گردد اما می توان گفت این تولیدات پولکی نبات اصفهان دارای طعم و مزه ی خاص و ویژه ای می باشد و انچه از تولیدات این شیرینی اصفهانی به بازار ارائه شده همواره طعم و مزه های مختلف و نمونه های متنوع از دانه ها بوده اند که دسته بندی این طعم های تولیدی از پولکی اعم از:

  • پولکی طعم دار زنجبیلی، دارچینی
  • پولکی طعم دار زعفرانی، پرتقالی
  • پولکی طعم دار نعنا، گل محمدی
  • پولکی مغزدار پسته ای، نارگیلی
  • پولکی مغزدار خشخاش، کنجدی، سیاه دانه
  • پولکی میکس ۹ طعم ( زنجبیلی، دارچینی، نعنا، گل محمدی، لیموعمانی، زعفرانی، پرتقالی، کنجدی، نارگیلی )

پولکی نبات اصفهان

که نمونه های تولیدی از نبات اصفهان نیز به همین ترتیب بوده تولیداتی از نوع نبات سفید و زعفرانی بوده اند که براساس تقاضای بازار مصرف شاهد تولیدات نوع نبات طعم دار گیاهی نیز هستیم. تمامی این انواع طعم نبات ها در مدل نبات های چوبی، شاخه ای، تخت و نبات پرده و خرده نبات تهیه و تولید می شوند که هر یک براساس ویژگی های تولیدی که دارند متفاوت تهیه تولید و بسته بندی می گردند.

پولکی نبات اصفهان

عمده فروشی آنلاین انواع پولکی نبات طعم دار

در این مرکز و بازار اینترنتی گز ایرانی می توانید بهترین های تولید شده از انواع گز، پولکی نبات اصفهان در طعم های گوناگون ارائه شده را به طور مستقیم از بخش تولیدی خریداری نماید که علاوه بر تامین بازارهای داخلی این امکان و فرصت خرید برای بازارهای صادراتی را ممکن ساخته ایم، پس با ارائه ی درخواست های خرید خود و ارائه ی پیشنهادات متفاوت از تولیدات بهترین ها را برای خود انتخاب و خریداری نماید.

پولکی نبات اصفهان

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید