مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش سوهان سکه ای حبه ای فله عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده تولیدات فله ای سوهان در بازارمرکز فروش سوهان سکه ای حبه ای کیلویی

سوهان فله ای عمده عرضه ی بازار که می توان از تولیدات سوهان اعلا و درجه یک قم بوده باشد در این بخش تولیدات سوهان سکه ای با سوهان حبه ای بصورت فله ای کیلویی در سراسر بازار کشور به فروش می رسد.

عمده تولیدات فله ای سوهان در بازار

شیرینی جات های تولیدی در ایران بسیار متنوع بوده اند و هر یک از دیگری خوشمزه تر و خوش عطر و طعم عالی دارند و می توان گفت نوعی از شیرینی ها و سوغات ان منطقه محسوب می شود و در خود کارگاه با کارنحات تولیدی بسیاری جا داده است و با تجربه های به دست اورده از گذشتگان تا به امروز این محصول از شیرینی جات های مختلف سنتی و اصیل ایرانی را تا به امروز تهیه تولید و بازار مصرف ارائه نموده اند. به عنوان مثال یکی از این شیرینی های سنتی ایرانی که در این بخش عرضه می گردد مربوط به تولید گز از شیرینی های سنتی ایرانی بوده و در اصفهان بلداجی تهیه می گردد.

یا می توان به شیرینی سنتی و اصیل قم اشاره کرد که همانند گز قدمتی چندین ساله در امر تولیدات سوهان را دارا بوده و از گذشته تا به امروز در بهترین نوع این محصول تهیه تولید و عرضه گردیده است. می توان در بازار امروزی این سوهان را صورت های مختلفی از برش های تولیدی دید، به این ترتیب می باشد که در نوع پخت سوهان نباتی با سوهان مخلوط و یا سوهان کره ای عرضه می شود. می توان دید یک شرکت تولید کننده ان را سه مدل روغنی تهیه می کنند؛ هستند بخش هایی که تنها در یک مدل چون کره ای به بازار ارائه می دهد. این محصول همانند گز ایرانی امروزه علاوه بر اینکه در بازار های داخلی پرطرفدار و پرفروش می باشد، بخش عمده ای از تولیدات نیز روانه ی بازار های صادراتی به کشور های جهانی هم می گردد. و مدل های تولیدی از این سوهان عبارتنداز:

  • سوهان سکه ای
  • سوهان حبه ای
  • سوهان باقلوایی
  • سوهان تخت، گل
  • سوهان گزی
  • سوهان شکلاتی
  • سوهان آجیلی
  • سوهان میکس

تمامی این انواع سوهان قم نوع بسته بندی ان صورت های مختلف با وزن های متفاوت از قوطی های فلزی تا کاغذی را شامل می شود و نوع فله ای از این محصول اغلب در مدل سوهان تخت عرضه شده است. ولی به دلیل درخواست های بالای بازار خرید و مصرف کننده خواهان تولیدات نوع سوهان فله ای در مدل سکه ای، باقلوا و حبه ای هستند که در حال حاضر فقط تعداد محدودی از شرکت های تولید کننده ان را در نوع بسته بندی های تک نفره بصورت فله ای توزیع می نماید.

سوهان گز حبه ای

مرکز فروش سوهان سکه ای حبه ای کیلویی

حال در این مرکز پخش و فروش می توانید این سفارشات خرید از تولیدات سوهان فله ای چون سوهان سکه ای حبه ای فله ای را از ما درخواست نماید که تولیداتی اعلا چون گز اصفهان بلداجی با قیمت مناسب برای تمامی بخش های مختلف از بازار ایرانی و بازار های جهانی ارائه می دهیم.

سوهان گز حبه ای

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید