مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه انواع گز میوه ای ۳۲ درصد مغز پسته

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی مواد اولیه پخت گز خرید گز لقمه میوه ای 32 درصد پسته اصفهان

گز، شیرینی پرطرفدار و پرفروش در داخل و خارج از کشور است، موفقیت گز در کسب اعتبار جهانی نه تنها به دلیل طعم شیرین و مطلوب آن، بلکه این ماده به نوعی میراث دار فرهنگ و تمدن مردمان این سرزمین بویژه اصفهان می باشد. ارائه گزهای میوه ای که طیف گسترده ای از طعم میوه ها را شامل می شود، نوعی نوآوری در تولید این محصول به حساس می آید. خرید گز میوه ای ۳۲ درصد پسته از این فروشگاه معتبر، علاوه بر قیمت مناسب کیفیت بالایی را نیز نصیب خریدار می نماید. سایت اینترنتی ما را به عنوان یک مجموعه فعال در این باره به خاطر سپرده و برای دریافت خدمات بیشتر با ما ارتباط برقرار نمایید.

فروشگاه انواع گز میوه ای 32 درصد مغز پسته

معرفی مواد اولیه پخت گز

معرفی مواد اولیه پخت گز گز از شیرینیهای سنتی و معروف ایران است که خواستگاه آن را شهر اصفهان می دانند. مواد اولیه ای که در تولید آن به کار می رود عمدتاً مواد طبیعی می باشد. در ادامه سعی می کنیم به بررسی چند مورد از آن بپردازیم.
به غیر از آب، شکر و سفیده تخم مرغ، یکی از مواد اصلی گزهای مرغوب گزانگبین می باشد؛ گزانگبین یا گز خوانسار از بوته ای وحشی که در کوه های اطراف این شهر و نیز منطقه فریدن قرار دارد، به دست می آید.
در اواسط تابستان نوعی حشره روی این بوته قرار گرفته که با تولید مثل حشرات کاملی را به وجود می آورند؛ این حشرات خرطومی دارند که به داخل شاخه های جوان و ساقه ها فرو می کنند، صمغ سفید رنگی از دهان آنها خارج شده که گزانگبین نام دارد. این ماده خواص بسیار زیادی برای بدن دارد.
ماده بعدی گلوکز نام دارد که نوعی کربوهیدرات ساده است که خاصیت شیرین کنندگی، تثبیت رطوبت و نیز نرم کنندگی از قابلیتهای آن بوده و در مصارف خوراکی بویژه شیرینی پزی از ان استفاده می شود.
و اما گلاب که از عرقیات طعم دار گیاهی ست که علاوه بر خواص غذایی، مصارف دارویی داشته و مصرف آن ضمن ایجاد طعمی عالی، برای سلامت بدن بسیار سودمند می باشد.

خرید گز لقمه میوه ای ۳۲ درصد پسته اصفهان

خرید گز لقمه میوه ای 32 درصد پسته اصفهان گز لقمه ای اصفهان به گزهایی گفته می شود که در قالب قطعاتی منظم، شکیل و زیبا در کنار هم قرار می گیرند.
استفاده از مغزیجات در تولید گز بسیار مرسوم می باشد. اغلب گزها با تکه های بادام و یا پسته پخت می شوند که البته طرفداران زیادی دارد. میزان استفاده از مغزها در آن به ۴۰ درصد نیز می رسد.
گزها را می توان در فرایند تولید با استفاده از عصاره میوه طعم دار نمود که در آن صورت به گزهای میوه ای شناخته می شوند. خرید گز میوه ای ۳۲ درصد پسته، امکان بهره مندی از طعم خوب میوه ها در کنار شیرینی گز و نیز برخورداری از خاصیت بی شمار پسته را برای خریداران فراهم می نماید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید