مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عمده فروشی نبات پولکی مخصوص بلداجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

طرز تهیه پولکی زعفرانی در منزلخرید بهترین نبات پولکی سوغات بلداجی

امروزه یکی از مناطق مهم ایران در چهارمحال بختیاری شهر بلداجی می باشد که در تولید انواع پولکی کرمانی از جمله نبات پولکی بلداجی از شهرت و نام و آوازه درخشانی برخوردار می باشد که این محصولات غذایی را با کیفیت مرغوب تولید و نیز با قیمت مناسب به روش عمده در بازار عرضه می نماید.

عمده فروشی نبات پولکی مخصوص بلداجی

طرز تهیه پولکی زعفرانی در منزل

طرز تهیه پولکی زعفرانی در منزل

نحوه درست کردن پولکی زعفرانی در منزل بدین صورت است که ابتدا مواد مورد نیاز که آب، سرکه، شکرو مقدار کمی زعفران دم کرده می باشند را آماده نموده و شروع به تهیه آن می کنین که ابتدا یک ورق یا کاغذ آلومینیوم مخصوص را پهن نموده و روی آن را با کمی چربی پوشانده شکر و آب را در ظرفی ریخته کمی هم می زنید و آن را روی حرارت ملایم قرار داده تا شکرها حل شوند.

در مرحله بعدی سرکه را نیز به آب و شکر اضافه نموده و نیز زعفران دم کرده را اضافه می کنند که در این صورت با حرارت ملایم و کم آماده طبخ شده و بعد از مدت چند دقیقه آن را برداشته و سرد می نمایند که به صورت برش های دلخواه یا گرد در می آورند و نوش جان می کنند.

همچنین می توان از انواع نبات زعفرانی مهگل نام برد که در طعم های مختلف دهان مردم را شیرین می کند و خوردن چای را لذت بخش تر می نماید.

خرید بهترین نبات پولکی سوغات بلداجی

خرید بهترین نبات پولکی سوغات بلداجی

از انواع نبات پولکی بلداجی می توان به نوع زعفرانی، نارگیلی، وانیلی و غیره اشاره نمود که بسته به سلیقه افراد خریداری می شوند که دارای خواص زیادی در نوع خود برای بدن می باشند که خرید نبات پولکی از درب کارگاه ها و شرکت های تولیدی این محصول بدون واسطه و نیز به روش مستقیم  ارزان تر و نیز مقرون به صرفه تر می باشد.

همچنین تولید این نوع محصولات توانسته در این شهر از ایجاد اشتغال بالایی برخوردار باشد که بلداجی نام برند معروف در کشور شناخته شده که علاوه بر نبات پولکی، در تولید انواع دیگر محصولات در این شهر از جمله گزهایی مانند گز پشمک حاج عبدالله و سوهان از شهرت جهانی بالایی برخوردار بوده که هر ساله جهت تامین نیاز بازارهای داخلی و خارجی با کیفیت مرغوب تولید و ارسال می شوند که از قیمت مناسبی برخوردار بوده و نیز به روش عمده و به صورت مستقیم عرضه می شوند که عرضه به این روش ارزانتر و نیز مقرون به صرفه تر می باشد.

امروزه کارگاه های سنتی زیادی در این زمینه فعال هستند که به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالای این نوع محصولات شیرین و خوشمزه بلداجی از معروفترین برندها در داخل و خارج از کشور شناخته شده که دارای مشتریان خاص خود می باشد.

همچنین گز آردی کرمانی اصفهان را می توان به عنوان چاشنی همراه با چای و نوشیدنی ها استفاده نمود که در نوع خود منحصر به فرد و از اهمیت زیادی برای بدن برخوردار می باشد و نیز به عنوان سوغاتی کاربرد بسیار فراوان دارد.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید