مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید گز کیلویی ۲۵ درصد پسته بادام اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای انتخاب گز سوغاتیپخش عمده گز لقمه کیلویی 25 درصد مغز پسته

گز یکی از شیرینی های مخصوص اصفهان است که به صورت لقمه ای و آردی در ترکیب با مغزهایی مانند بادام، پسته و فندق  تولید می شود. قیمت این محصول بسته به نوع و درصد مغز و خشکبار مورد استفاده متفاوت می باشد. گز کیلویی ۲۵ درصد پسته یکی از خوشمزه ترین انواع گز است که طعم ترد و لذیذ آن را اکثرا می پسندند. برای خرید عمده این محصول می توان مستقیما به تولیدکنندگان گز در اصفهان مراجعه کرد.

خرید گز کیلویی 25 درصد پسته بادام اصفهان

راهنمای انتخاب گز سوغاتی

راهنمای انتخاب گز سوغاتی  همانطور که می دانید، با کیفیت ترین نوع گز آن است که در تهیه آن از بهترین مواد اولیه استفاده شده باشد. سابقه تولید این شیرینی خوش طعم و خوشمزه به چندین سال پیش برمی گردد.

بالطبع بهترین نوع گز اصفهان را می توان از باسابقه ترین و به قولی از قدیمی های بازار  فروش این محصول تهیه کرد. در قدیم برای تهیه این محصول از عصاره گز انگبین استفاده می شد. اما امروز موادی دیگر جایگزین آن شده است. در تهیه انواع گز از هیچ ‌نوع افزودنی غیر مجاز استفاده نمی شود. گز مرغوب علاوه بر ترد بودن باید دارای درصدی مغز پسته و بادام نیز باشد.

هرچه میزان و درصد مغز به ‌کار رفته شده در این محصول بیشتر باشد، قیمت آن نیز گران تر خواهد بود. این محصول در انواع طعم ها و مزه ها به صورت آردی و لقمه ای تولید می شود. بعضی از تولید کنندگان گز نیز اقدام به تولید انواع گز رژیمی با کیفیت های مختلف کرده اد.

غالبا نوع آردی این گز را بیشتر برای سوغات همراه می برند. بسته بندی فانتزی و شیک گز سوغاتی می تواند مشتریان بیشتری را به خرید این محصول جذب کند.

پخش عمده گز لقمه کیلویی ۲۵ درصد مغز پسته

پخش عمده گز لقمه کیلویی 25 درصد مغز پسته گز لقمه ای در بازار فروش مشتریان خاص خود را دارد. به ویژه گز لقمه ای کیلویی ۲۵ در صد مغز پسته و بادام که بیشتر برای میهمانی ها و مجالس مورد استفاده قرار می گیرد. بر این اساس تولید کنندگان این محصول اقدام به پخش گز کیلویی به صورت مستقیم به بازارهای فروش می کنند.

توزیع این محصول به صورت عرضه مستقیم به قیمت تولید شده در کارخانه صورت می پذیرد.

خرید گز لقمه ای اصفهان به قیمت پایین و با تخفیفات ویژه سبب جلب رضایت مشتری و رونق بازار فروش این محصول خواهد شد.

گز ۲۵ درصد مغز پسته در شمار کالاهای صادراتی ایران است. هرساله مقادیر بالایی از این نوع گز به کشورهای مختلف صادر شده و در قبال آن ارز خارجی فراوانی وارد کشور ما می شود.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس بگیرید