مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت گز شیک آبرنگی پسته

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع مدل بسته بندی شیک گز در بازارتولیدات ارائه شده از گز آبرنگی چیست؟معرفی گز پسته ای خوب بخش تولیدفروش عمده گز آبرنگی پسته ای با قیمت مناسب
گز شیک آبرنگی

گز شیک آبرنگی پسته ای عرضه ی بازار فروش در کشور را می توان از تولیدات جدید مدل بسته بندی گزها معرفی کرد که امروزه در بسیاری از بازارهای جهانی نیز پرطرفدار گشته است و فروش عمده با قیمت های مناسب از درصد های متفاوت مغز پسته ای در این بخش عرضه می گردد.

گز شیک آبرنگی

انواع مدل بسته بندی شیک گز در بازار

در بازار انچه از تولیدات گز ارائه می گردد وجود گزهای از مدل های مغزدار تا بی مغز همراه با مجموعه ای از خصوصیت و ویژگی های مختلف در تولید که وجود هر یک از این گزها نیز در بازارهای مختلف کشوری توزیع و پخش می گردد.

گز شیک آبرنگی

پس این تولیدات صورت گرفته ی گز هم در مدل های بسته بندی شده و هم نوع کیلویی بوده اند. اما انواع مدل بسته بندی شیک از گزها در بازار در بین برندهای تولید کننده متفاوت بوده و نمونه های رایج و پرطرفدار از بسته بندی شیک گز در بازار اعم از:

  1. گز بسته بندی- آبرنگی
  2. گز بسته بندی_ رویال
  3. گز بسته بندی_ کلاسیک
  4. گز بسته بندی_ ترمه
  5. گز بسته بندی_ خاتم
  6. گز بسته بندی_ شمش طلا
  7. گز بسته بندی_ کتابی
  8. و … .

گز شیک آبرنگی

تولیدات ارائه شده از گز آبرنگی چیست؟

یکی از نمونه های جدید بسته بندی گز ارائه شده در بازار امروزی مدل های بسته بندی گز آبرنگی بوده اند که از هر لحاظی می توان بسته بندی های شیک و زیبای دید و معرفی کرد.

گز شیک آبرنگی

این گز آبرنگی تولید شده نوع گزهای مغز پسته ای بوده اند که شرکت عرضه کننده ی این گز آبرنگی گز دالمن بوده که تولیداتی مرغوب، درجه یک و باکیفیت از گزها را دارا می باشد. درصد های تولیدی از گز مغز پسته آبرنگی بسته بندی شده عبارتنداز:

  • گز آبرنگی_ پسته ای ۱۸%
  • گز آبرنگی_ پسته ای ۲۸%
  • گز آبرنگی_ پسته ای ۳۸%

گز شیک آبرنگی

معرفی گز پسته ای خوب بخش تولید

و اما تولیدات صورت گرفته مربوط به نوع گزهای مغز پسته ای که شامل تمام مدل برش های گزی اعم از لقمه ای تا آردی با سکه ای مربوط می گردد. اما تنوع بالا در تولیدات گزهای لقمه ای مغز پسته ای را می توان بسیار دید که نمونه های بسته بندی آبرنگی یکی از مدل های عرضه شده ی گز شرکت دالمن بوده است.

گز شیک آبرنگی

و اما بقیه ی تولیدات صورت گرفته از گزهای خوب پسته ای بخش تولید قطب های گز ایرانی را می توان از طعم های گوناگون با درصد های بالا و پایین این مغز پسته تهیه کرد. بنابراین نمونه های پرطرفدار و پرفروش از گزهای مغز پسته ای عبارتنداز:

  1. گز پسته ای انگبینی
  2. گز پسته ای ترنجبینی
  3. گز پسته ای بیدمشکی
  4. گز پسته ای میوه ای
  5. گز پسته ای ۵% تا ۴۲%
  6. گز پسته ای شکلاتی
  7. گز پسته ای مخصوص

گز شیک آبرنگی

فروش عمده گز آبرنگی پسته ای با قیمت مناسب

پس به این ترتیب می توانید در این بخش از مجموعه تولیدات به روز و باکیفیت گزهای مرغوب و تازه ی پسته ای بهره مند گشته و علاوه بر مدل های بسته بندی آبرنگی شیک نوع مغز پسته ای ان را همراه با مدل های زیبا و به روز از بسته بندی کلاسیک با مدل های گلدانی از گزهای پسته ای می توانید خریداری نماید و بنابر وجود وزن های مختلف بسته بندی از قیمت های فروش متفاوتی نیز همراه هستند.

گز شیک آبرنگی

فروش عمده ی این انواع گز لقمه ای پسته آبرنگی بنابر نوع درصد مغز پسته ای انها نیز این تفاوت قیمت فروش را دارا می باشد که براساس تجربه ی یک خرید مستقیم از مرکز تولیدی با قیمت های مناسب می توانید تهیه نماید.

گز شیک آبرنگی

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید