مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشگاه فروش گز عسلی لقمه ویونا

آنچه در این مقاله می خوانید...

شرکت تولیدی گز ویونا قدسمحصولات تولیدی گز ویوناخصوصیت تولیدی گز لقمه عسلی ویونانمایندگی فروش اینترنتی انواع گز لقمه ویونا
خرید گز برشی ویونا

فروشگاه فروش گز کرمانی ۴۲ درصد در بخش های مختلف از بازارهای کشور همراه با ارائه و فروش برندهای از تولید کنندگان گز اصفهان با بلداجی همراه بوده است. و فروش این فروشگاه گز عرضه ای از تولیدات گز لقمه عسلی برند ویونا قدس اصفهان بوده است.

فروشگاه فروش گز

شرکت تولیدی گز ویونا قدس

همانطور که گفتیم شرکت و کارخانجات تولیدی گز در اصفهان را مجموعه های تولیدی متعدد و متنوعی تشکیل داده و دربرگرفته است. و هر یک از انها تولیدات خود را با نام های تجاری متفاوتی روانه ی بازار مصرف می کنند.

یکی از برندهای معروف تولید کننده ی گز، گز قدس ویونا نام دارد. این تولید کننده ی گز لاله نصف جهان محصولات متنوعی از انواع و اقسام گوناگون گزها به همراه دیگر محصولات تولیدی را دارا می باشد. بازار فروش برای این برند را می توان گفت که پرطرفدار و پرفروش در نقاط مختلف کشور را شامل می گردد.

فروشگاه فروش گز

محصولات تولیدی گز ویونا

خب از محصولات و گزهای تولید شده ی این برند گز ویونا و یا قدس می توان به وجود تنوعی از گزهای لقمه ای با آردی اشاره کرد که در کنار ان تولیداتی از دیگر محصولات را نیز دارا بوده است که در ادامه به معرفی انواع گز این برند به همراه دیگر محصولات ان می پردازیم.

  1. گز سوهانی لقمه ای بسته بندی
  2. سوهان عسلی  لقمه ای
  3. پولکی طعم دار
  4. نبات شاخه و تخت زعفرانی
  5. گز لقمه ای پسته بادام
  6. گز آردی پسته بادام
  7. گز لقمه ای عسلی

فروشگاه فروش گز

خصوصیت تولیدی گز لقمه عسلی ویونا

یکی از تولیدات نوع گزهای لقمه ای این برد تولیدات گزهای عسلی لقمه ای ان بوده است. همانطور که از نام ان پیداست در کنار تمامی ترکیبات و مواد اولیه ای که در تولید گز لازم است مورد استفاده شده است که در کنار شیرینی خوشمزه ای چون عسل را نیز ترکیب کرده است که در لقمه های کوچک با بسته بندی مکعبی شکل روانه ی بازار مصرف شده است.

فروشگاه فروش گز

نمایندگی فروش اینترنتی انواع گز لقمه ویونا

این برند تولید کننده همراه با نمایندگی فروش در بخش های مختلف از بازار های کشور بوده است. و این مجموعه نیز برای دسترسی ساده تر عمده خریداران به گز ویونا این مرکز نیز بخشی از نمایندگی فروش اینترنتی کلیه ی محصولات تولیدی این برند می باشد. پس می توانید هر انچه از تولیدات مرغوب، باکیفیت و درجه یک از گزهای قدس اصفهان را در این بخش خریداری نماید.

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید