مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید گز آردی پسته بادام فله بلداجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت گز آردی با لقمه ای در چیست؟انواع طعم گز آردی تولید شدهگز آردی فله چگونه است؟انواع مغز تولیدی گز آردی فله خرید گز آردی فله بلداجی
مرکز خرید گز اصفهان

خرید گز آردی را می توان بعد از گزهای لقمه ای پرفروش ترین معرفی کرد. این خرید گز آردی می تواند از انواع گز طعم دار با مغزهای پسته ای و بادامی بوده باشد. بین خرید گز پسته بادام آردی می توان تفاوت قیمت را مشاهده نمود. و خرید فروش گز آردی این بخش در ارتباط با خرید گز آردی فله ی تولید بلداجی می باشد.
اینکه می گویم نوع گزلقمه ای پرفروش ترین و پرطرفدارترین گز بوده است ولی نمونه های دیگر گز نیز برای خود دارای طرفدارانی بوده است. در اصل هر یک از این انواع گزهای تولید شده مشتریان مخصوص به خود را دارد. در مجموع هر نوع گزی اعم از لقمه ای تا گزهای آردی و برشی را می توان از بهترین، مقوی ترین و سالم ترین نوع شیرینی معرفی کرد. پس بهترین انتخاب در بین دیگر انواع تنقلات شیرین بوده است.

صادرات گز اصفهان به عمان

تفاوت گز آردی با لقمه ای در چیست؟

مواد اولیه ی مصرفی در تهیه و تولید گز یکی بوده است و بین تولیدات گز آردی با لقمه ای این مواد متفاوت نمی باشد. تفاوت حاصله در بین این گز آردی با لقمه ای در این است که نوع برش دادن ان با مدل بسته بندی فرق می کند. گز آردی بعد از برش داده شدن که به اشکالی چون مربعی و دایره ای فرم گرفته می شود در بین آرد های مخصوص جایگزاری می شوند تا این گز طعم تازگی را حفظ نماید. در اصل گز آردی همانند گز لقمه ای طعم خوشمزه ی خاص خود را دارد.

انواع طعم گز آردی تولید شده

  1. گز آردی عسلی
  2. گز آردی انگبینی
  3. گز آردی ترنجبینی
  4. گز آردی شیرخشتی
  5. گز آردی بیدمشکی

صادرات گز اصفهان به عمان

گز آردی فله چگونه است؟

گز موجود در بازار به صورت فله ای و بسته بندی شده هستند و هر یک از انها در بازار خود فروش فوق العاده ای را دارند. می توان گفت هر دو مدل سطح فروش یکسانی را دارند. نوع گزهای لقمه ی فله که در بسته بندی های متالایز با شفاف بوده اند عرضه می گردند در حالی که گزهای آردی فله در نوع برش های مربعی شکل در سینی های پلاستیکی چیده شده اند و امروزه می توان شاهد بود که گزهای آردی فله بسیار پرفروش شده اند.

انواع مغز تولیدی گز آردی فله

  1. گز آردی پسته
  2. گز آردی بادام
  3. گز آردی مخلوط
  4. گز آردی بادام زمینی
  5. گز آردی بدون مغز

خرید گز آردی فله بلداجی

خرید گز آردی در این بخش را می توان خریدی از گز آردی فله و بسته بندی شده را داشته باشید. این خرید گز آردی فله در بین برخی از تولید کنندگان به چشم می خورد. فروش این از گز آردی فله هم در ارتباط گز آردی فله بلداجی بوده است. خرید گز آردی فله بلداجی براساس نوع مغز متفاوت قیمت گذاری می گردد. پس انتخابی از بهترین گز آردی فله پسته و بادام را می توانید در این مرکز داشته باشید.

سفارش خرید گز

خانم محمدی

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: خانم محمدی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09136747925

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: aradgaztrading@

instagram icon اینستاگرام: aradgaztrading11@

email icon ایمیل: kpersiangaz@gmail.com

مجموعه آراد شما را به خرید بهترین محصولات گز دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید